Goedemiddag,
Ik rijd sinds kort een Daewoo Matiz en nou leek het mij grappig om een 45 km sticker op mijn achterbumper te plakken.
Is dit toegestaan?
Hoor graag, bedankt.
Groet JB
45KM sticker op een auto
Moderator: Moderatorteam
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: 45KM sticker op een auto
Verboden is het niet, maar het schept wel verwarring in het verkeer. Uw voertuig is immers geen brommobiel. Mocht er wellicht ooit een ongeval voortvloeien uit deze actie omdat een medeweggebruiker een verkeerde inschatting maakt bij bijvoorbeeld een inhaalmanoeuvre, dan zou dat wellicht tot problemen kunnen leiden. Lees artikel 5 wegenverkeerswet nog eens na.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
- taxikemperman
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Maar vraagje van mijn kant: waarom wil je andere mensen laten denken dat je niet harder dan 45 kan.
Mensen gaan denken dat je niet snel kan optrekken en zullen daar ook op anticiperen.
Ik voorzie aardig wat (bijna) ongelukken hierdoor ontstaan
Mensen gaan denken dat je niet snel kan optrekken en zullen daar ook op anticiperen.
Ik voorzie aardig wat (bijna) ongelukken hierdoor ontstaan
-
JB1986 TS
- Infopolitie Gast
Bedankt voor de terugkoppeling mensen. Van jullie kant had ik het nog niet bekeken en nu ik besef dat ik wellicht andere mensen of mezelf in gevaar breng, laat ik het hierbij
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
Bedankt voor je terugkoppeling en ook het daarbij getoonde inzicht. Dan sluit ik dit bericht.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit