Op of na 21 april 2020 krijg ik een brief van CJIB met verzoek om contact in verband met een voertuig dat op mij naam staat.
Op 23 september 2020 krijg ik een brief met de oproep om voor de rechter te verschijnen
Nu heb ik de stukken opgevraagd en krijg ik het proces-verbaal toe gestuurd.
Wat nu opvalt is
- het proces verbaal is opgesteld op 20 april 2020 9:24
- dat ik gereageerd heb op het verzoek om contact op te nemen (de brief van 21 april) en de aangeven datum is 20 april om 8:30
- en het proces verbaal is opgemaakt , gesloten en ondertekend op 20 april.
Zijn er nu fouten gemaakt in het proces verbaal en kan ik hier iets mee
Fout in proces verbaal
Moderator: Moderatorteam
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Re: Fout in proces verbaal
Op of na 21 april kreeg u een brief?
Het proces verbaal is opgesteld op 20 april..
Welk proces verbaal heeft u het over?
Maar om u even uit de droom te helpen.. ook als daar een fout in staat mbt de datum zal de boete er niet door vervallen.
Het proces verbaal is opgesteld op 20 april..
Welk proces verbaal heeft u het over?
Maar om u even uit de droom te helpen.. ook als daar een fout in staat mbt de datum zal de boete er niet door vervallen.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Als ik uw traject volg, vooral omdat het CJIB u gehoord heeft, dan is er waarschijnlijk een boete opgelegd omdat u een voertuig op uw naam had staan dat niet verzekerd was. Klopt dat?
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Opmerking van moderator Frans
Wij zijn niet het CVOM of het CJIB. Als je je vraag gewoon stelt met de goede info dan krijg je een goed antwoord in het gastendeel. Als we moeten gokken is de kans dat we het goede antwoord ook goed gokken erg klein.- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Het cjib komt pas in actie als zij het proces verbaal van de politie heeft ontvangen. Veel eenvoudige zaken gaan tegenwoordig digitaal. Het is dus mogelijk dat een proces verbaal op 20 april wordt gesloten, direct daarna digitaal aangeleverd wordt en 21 april een brief volgt.
Stay safe out there.