Hi,
Ik heb even een vraagje. Ik doe aan Airsoft en daarvoor is het leuk als we onszelf op het veld kunnen "identificeren als politie". Hiervoor was ik op internet dit tegengekomen.
Mag ik dit gewoon kopen en gebruiken op het speelveld? Het lijkt me sterk, daarom even de vraag...
https://firstcarecompany.nl/politie-id-houder-leder
Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Politie badge te koop
Moderator: Moderatorteam
Re: Politie badge te koop
Op die site staat:
Oftewel het is een gewoon leren nektasje, niks meer, niks minder.De politie ID houder wordt geleverd zonder korpsbrevet, deze dient u aan te vragen bij uw eigen logistieke afdeling.
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Je hebt er weinig aan op het speelveld omdat het politie teken zelf niet meegeleverd wordt.
Stay safe out there.
Voor de duidelijkheid, dit zijn allemaal volwassenen toch?
TS heeft het over airsoft en daar dien je minimaal 18 jaar voor te zijn dus inderdaad allemaal volwassen.
Zoals aangegeven genoeg creatieve mogelijkheden om duidelijk te maken wie wie is in het veld. Desnoods schrijf je op een stuk papier "politie" en hang je dat om je nek
Bij sites als firstcarecompany kun je geen politiespullen kopen zonder je te legitimeren als politie. Dus je kunt vaak wel de tassen enzo kopen maar de emblemen en dergelijke lukt niet als burger.
Zoals aangegeven genoeg creatieve mogelijkheden om duidelijk te maken wie wie is in het veld. Desnoods schrijf je op een stuk papier "politie" en hang je dat om je nek
Bij sites als firstcarecompany kun je geen politiespullen kopen zonder je te legitimeren als politie. Dus je kunt vaak wel de tassen enzo kopen maar de emblemen en dergelijke lukt niet als burger.