Ik wordt verdacht van verzekeringsfraude en wil bekken. Hierop politie gebeld en afspraak gemaakt, maar politie wil mijn verklaring niet opnemen, omdat zij de zaak nog moeten onderzoeken.
Wat moet ik nu doen? Wil schuld bekenne
Mezelf aangeven maar politie wil niet
Moderator: Moderatorteam
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Mezelf aangeven maar politie wil niet
Zet uw verhaal voor u zelf op papier en wacht tot u een oproep krijgt van de politie voor een verhoor.
Stay safe out there.
- maestro
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
En probeer alvast een afbetalings regeling te treffen voor de schade. Staat wat beter.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Neem dus contract op met verzekeringsmaatschappij.
Dat is de partij die u heeft benadeeld.
Aangifte doen leidt tot straffen maar beter is het terug te betalen wat u onrechtmatig heeft ontvangen van de verzekeringsmaatschappij.
Als u straf krijgt en vastgezet wordt heeft u geen inkomen en kunt u niets terugbetalen. Dat geeft vast minder voldoening dan een straf uitzitten. Met een straf uitzitten alléén bent u er niet. Daarna kan de verzekeringsmaatschappij alsnog haar geld terug claimen. Dus begin daarmee. Mogelijk krijgt u dan geen straf van de rechter, of een lagere straf.
Dat is de partij die u heeft benadeeld.
Aangifte doen leidt tot straffen maar beter is het terug te betalen wat u onrechtmatig heeft ontvangen van de verzekeringsmaatschappij.
Als u straf krijgt en vastgezet wordt heeft u geen inkomen en kunt u niets terugbetalen. Dat geeft vast minder voldoening dan een straf uitzitten. Met een straf uitzitten alléén bent u er niet. Daarna kan de verzekeringsmaatschappij alsnog haar geld terug claimen. Dus begin daarmee. Mogelijk krijgt u dan geen straf van de rechter, of een lagere straf.