Daarnaast @Proost, het feit dat VT langs komt zegt niets, sterker nog de keren dat ze langs gaan bij een melding (en overigens VT gaat nooit af op 1 melding, behalve als het een meldcode melding betreft) en het bij dat ene bezoek laten komt vaak genoeg voor, deze "buuf" stelt zelf in haar eerdere bericht dat:
Maar dat noem je opvoeden in een omgeving waarbij de OUDERS mer elkaar overhoop liggen, de VRIENDIN van vader daar nog eens graag schepjes bovenop doet ("is dit een bedreiging") en 3 volwassenen zorgen voor nogal wat spanning rond een kind wat dan kennelijk moet kiezen tussen de loyaliteit van de een of de ander. En dan vind die "buuf" het gek dat dat kind zo eens wat opstandig wordt, naast het feit dat ik het de allergrootste kolder vind dat je van een kind van 12 de uitspraak doe dat de verhouding met moeder "al jaren scheef ligt". Hoezo, was dat meisje vanaf haar 5e al onbeschoft tegen moeder? Dan durf ik nog steeds hardop te roepen dat dit komt door de opvoeding van vader én moeder die ze meekrijgt en ik denk dat de invloed van die vriendin ook daar niet aan jeeft bijgedragen.Kind is verder prima, moeder en kind liggen al jaren scheef in verhouding
Dit alles bij elkaar lijkt me eerder een uitspraak van de vriendin van vader dan van de buurvrouw, optellend bij alle details die @pim noemt.