Laat me raden:
De plek is lange tijd niet gebruikt als parkeerplaats.
U, en wellicht anderen ook, heeft/ hebben het idee opgevat dat het hekje daar was geplaatst om te voorkomen dat er een auto ging staan zodat men makkelijker naar de poort kon lopen. Wat dan ook veelvuldig gebeurde. Nu wordt u ineens verrast door het gebruik van deze plek als parkeerplaats.
Dat stoort in uw gewoonte daar te lopen en nu vindt u dat door niet de bedoeling kan zijn geweest van deze beugel.
Ik vraag me dan af hoe de bestuurder van de Tesla ineens over de sleutel kan beschikken van die beugel als dit niet de bedoeling is om daar te parkeren.
Ik denk dat de bestuurder gewoon betaalt voor deze plek en nu de sleutel heeft van de beugel.
Dat wordt wennen aan de verandering.
Maar dat komt wel goed.
...maar vraag mij af of ik enige grond heb om op te staan, alvast dank!
Ik begrijp de suggestie niet waar u op hint?
U wilt dat de auto verdwijnt?
U heeft het over een woningbouwvereniging en een VVE opzichter. Dus gedeeltelijk huur en gedeeltelijk koop. Ik zou heel vriendelijk informeren of de WBV de plek verhuurt. Maar "grond om op te staan"... klinkt als: " Ik wil dat deze plek weer leeg komt te staan zodat ik hier weer kan lopen, zoals altijd.
Ik denk dat de WBV zal antwoorden: "dan loopt u om". Ik zie trouwens niet op de foto's waarom het achterpassagiers slechte bereikbaar is via de poort dan via het hek achter de parkeerplaats (waar de Tesla nu staat). En nu de Tesla daar staat is het omgekeerde eerder waar: het pad is nu zelfs beter bereikbaar via de poort dan via de parkeerplaats. Ideaal. Opgelost.
Koester de poort.