Nieuwe regels invalidenkaart Zandvoort

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Oma Ans TS
Infopolitie Gast

Nieuwe regels invalidenkaart Zandvoort

Ongelezen bericht door Oma Ans »

Hallo allen. Ik gebruik de app info politie om te kijken waar ik kan parkeren met mijn invalidenkaart. Nu zijn de regels vanaf 1 juli hierover in Zandvoort veranderd maar dat is (nog) niet aangepast. Wordt dit nog gedaan of moet ik de app opnieuw downloaden. Ik ben helaas niet zo technisch. Ik hoop wel op een reactie. Groetjes uit Beverwijk. Oma Ans
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Re: Nieuwe regels invalidenkaart Zandvoort

Ongelezen bericht door thijeleo »

Dag oma Ans.
Ik neem aan dat u kijkt op de webpagina over invalidenpaekeerplaatsen per gemeente op de website infopolitie.nl. Ik heb even bij de gemeente gekeken en de pagina aangepast.
alex52889
Toplid
Roepnaam: Alex
Geslacht:
Leeftijd: 26

Ongelezen bericht door alex52889 »

@thijeleo ook de (oude) gemeente Uden is nog aangegeven, dit is al een jaar volgens mij gemeente Maashorst, waar onderstaande voor geldt:
U kunt in de gemeente Maashorst met een gehandicaptenparkeerkaart overal vrij parkeren. Uitzondering is de parkeergarage Promenade. Hier moet u ook met een gehandicaptenparkeerkaart betalen bij het inrijden van de parkeergarage.
in uden hangt overigens onder de gehandicaptenparkeerplaats een bordje "invalideparkeerplaats vrijgesteld van betaald parkeren"

Ook de gemeente Apeldoorn heeft z'n beleid aangepast.
U mag gratis parkeren op alle parkeerplaatsen die zonder slagboom te bereiken zijn.
U mag rijden en parkeren in de voetgangersgebieden van de Apeldoornse binnenstad en winkelcentrum Eglantier. Dit mag op maandag t/m vrijdag tot 11.00 uur. U dient dan langzaam en voorzichtig rijden in de rijrichting die op de borden staat.
U mag gratis parkeren in de parkeergarage Marktplein. Bij de slagboom trekt u een parkeerkaartje. Voor vertrek loopt u eerst met dit parkeerkaartje naar het loket van de beveiliging. Het loket is bij de uitgang van de parkeergarage. U ontvangt hier een gratis uitrijkaart.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Uden verwijderd, Maashorst toegevoegd.
Apeldoorn aangepast.
Gesloten