Sex voor onze deur
Moderator: Moderatorteam
-
Misha TS
- Infopolitie Gast
Sex voor onze deur
Wij hebben bijna elke dag last van mensen die in de auto gaan vrijen voor onze deur.
Is hier wat aan te doen en mag dit zomaar ?
Is hier wat aan te doen en mag dit zomaar ?
-
Dopfel
- Roepnaam: Jan Willem
- Geslacht:
- Leeftijd: 46
Re: Sex voor onze deur
Goh, ik dacht: rare plek voor een contactadvertentie, maar nee, het zit toch anders...
Maar au serieux: sex in een auto in het openbaar kan schennis der eerbaarheid opleveren en dat is strafbaar. Je kunt er een belletje richting politie aan wagen, die ter plaatse de situatie kan beoordelen.
Ik ga er dan gemakshalve van uit dat er wel sprake is van meer dan alleen een beetje zoenen.
PS Ik heb een beetje het idee dat dit weer zo'n vraag is van: eerst de vraag algemeen stellen, dan het antwoord afwachten en dan pas met de rest van het verhaal komen. Ik hoop dat ik het mis heb want van dat soort vragen word ik nooit zo gelukkig.
Maar au serieux: sex in een auto in het openbaar kan schennis der eerbaarheid opleveren en dat is strafbaar. Je kunt er een belletje richting politie aan wagen, die ter plaatse de situatie kan beoordelen.
Ik ga er dan gemakshalve van uit dat er wel sprake is van meer dan alleen een beetje zoenen.
PS Ik heb een beetje het idee dat dit weer zo'n vraag is van: eerst de vraag algemeen stellen, dan het antwoord afwachten en dan pas met de rest van het verhaal komen. Ik hoop dat ik het mis heb want van dat soort vragen word ik nooit zo gelukkig.
Stultorum infinitus numerus est.
foto's van maken en op youtube plaatsen..... :ja:
-
Dopfel
- Roepnaam: Jan Willem
- Geslacht:
- Leeftijd: 46
Het een sluit het ander niet uit...koopman schreef:Liever een actiefilm
Stultorum infinitus numerus est.
-
roadtrain TS
- Infopolitie Gast
En dan hier posten dan kan het eerst beoordeeld worden voor het de wereld over gaatDopfel schreef:Het een sluit het ander niet uit...koopman schreef:Liever een actiefilm
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
En met zulke antwoorden verwachten politiemensen dat ze nog serieus genomen worden?
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Het eerste antwoord (dopfel) heeft toch wel een erg concreet antwoord in zich: schennispleging. Kan gewoon aangifte van gedaan worden.Gast schreef:En met zulke antwoorden verwachten politiemensen dat ze nog serieus genomen worden?
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
...en de rest van de antwoorden: Tja, inderdaad, er zijn een hoop melige bij. Maar bekijk het eens van de andere kant, hoewel het inderdaad schennispleging is (dus er KAN tegen worden opgetreden) is het uiteraard wel vreemd dat u het weet...
-
Mo TS
- Infopolitie Gast
En dat in combinatie met 'schennisplegerij' heet "een kneukfilm" (is afkomstig uit het toenmalige cabaret 'Neerlands Hoop in bange dagen').Liever een actiefilm
Gr
Mo
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Mo schreef:En dat in combinatie met 'schennisplegerij' heet "een kneukfilm" (is afkomstig uit het toenmalige cabaret 'Neerlands Hoop in bange dagen').Liever een actiefilm
Gr
Mo
...............als in knokken en .....?
En de afkorting HP met SM stond voor Harde Politiefilm met Spannende Momenten
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Mo TS
- Infopolitie Gast
Jaahhhhh....U gaat door naar de volgende ronde en heeft gewonnen....................als in knokken en .....?
Gr
Mo
Jaja, antwoord is gegeven, rest is melige aanvulling, tijd voor het sluiten van het topic dus.