Je moet om je te mogen aanmelden geen gratis mailadres gebruiken zoals hotmail oid.
Gebruik gewoon het mailadres wat je van je provider hebt gehad (wanadoo, casema, chello, etc) en dan zou het wel moeten lukken.
Ow jee..moet ik maar eens na zoeken en vragen aan mn mannetje als die terug is met dochterlief van t paard rijden
Heb ik dan ook zo soort adres gekregen ?? mennnnn wa ben ik echt een inwendig blondje
Zoals ik al eerder zei, zeg maar tegen "je mannetje" dat ie 1 van de 5 @home mailadressen gewoon kan gebruiken.....
Enneuh, ik weet zelf ook absoluut niks van computers (enge dingen, met al die knoppen en zo) maar weet ook dat je heeeeeel erg goed moet uitkijken voor mensne die zeggen dat ze niks weten van computers, dat zijn vaak de ergste....
Ikke de ergste dus ? grinnnn welneeee.. Ik ben wel dol op lol zo onder elkaar
Ik heb weerzin op vunzige mannen op de pc.. heb dus alleen bekenden op mn lijst staan en als ze alsnog zich niet gedragen knikker ik ze er nog af
Niet dat ik er veel last van heb.. ben al te oud voor ze denk ik 42 is niet bloedje jong he en al helemaal niet meer super lekker.. gelukkig Ik heb aan 1 ventje genoeg
..::Frans::.. schreef:Zoals ik al eerder zei, zeg maar tegen "je mannetje" dat ie 1 van de 5 @home mailadressen gewoon kan gebruiken.....
Enneuh, ik weet zelf ook absoluut niks van computers (enge dingen, met al die knoppen en zo) maar weet ook dat je heeeeeel erg goed moet uitkijken voor mensne die zeggen dat ze niks weten van computers, dat zijn vaak de ergste....
Je hebt toch meer zelfkennis dat ik vermoedde ..::Frans::..
Ik zal wel zien of het me lukt me aan te melden.. een vrouw en pc..of vrouw en verkeer is al een crime op zich ..Laat staan dat t mij ( de Huismuts ) het gaat lukken
Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar dat humor topic over Pannie.. Mofkap