Wat kan ik doen voor acceptatie en HOE !

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Chrisje TS
Infopolitie Gast

Wat kan ik doen voor acceptatie en HOE !

Ongelezen bericht door Chrisje »

:cry:

Heb net een afwijzing gehad om mn acount aangemeld te krijgen hier

Ik weet niet hoe dat moet op andere manier, zo slim ben ik nu ook weer niet met een pc :oops: :roll:

Ik wil anders mn MSN wel hier neer zetten zodat een van jullie me t op MSN es rustig kan uitleggen waarom en hoe ..

Ik snap er echt niks van waarom MSN bv geweigerd word,

Grts Chrisje
Onyx TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Onyx »

Welkom alvast!

Je moet om je te mogen aanmelden geen gratis mailadres gebruiken zoals hotmail oid.
Gebruik gewoon het mailadres wat je van je provider hebt gehad (wanadoo, casema, chello, etc) en dan zou het wel moeten lukken.

Sucses! 8)
Chrisje TS
Infopolitie Gast

:shock: Ow jee..moet ik maar eens na zoeken en vragen aan mn mannetje als die terug is met dochterlief van t paard rijden :shock:
Heb ik dan ook zo soort adres gekregen ?? :shock: mennnnn wa ben ik echt een inwendig blondje :oops: :roll:
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Zoals ik al eerder zei, zeg maar tegen "je mannetje" dat ie 1 van de 5 @home mailadressen gewoon kan gebruiken..... ;-)

Enneuh, ik weet zelf ook absoluut niks van computers (enge dingen, met al die knoppen en zo) maar weet ook dat je heeeeeel erg goed moet uitkijken voor mensne die zeggen dat ze niks weten van computers, dat zijn vaak de ergste.... :twisted:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Chrisje TS
Infopolitie Gast

:twisted: 8) Ikke de ergste dus ? grinnnn welneeee.. Ik ben wel dol op lol zo onder elkaar

Ik heb weerzin op vunzige mannen op de pc.. heb dus alleen bekenden op mn lijst staan en als ze alsnog zich niet gedragen knikker ik ze er nog af
Niet dat ik er veel last van heb.. ben al te oud voor ze denk ik :lol: :lol: :lol: 42 is niet bloedje jong he en al helemaal niet meer super lekker.. gelukkig :twisted: Ik heb aan 1 ventje genoeg
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

..::Frans::.. schreef:Zoals ik al eerder zei, zeg maar tegen "je mannetje" dat ie 1 van de 5 @home mailadressen gewoon kan gebruiken..... ;-)

Enneuh, ik weet zelf ook absoluut niks van computers (enge dingen, met al die knoppen en zo) maar weet ook dat je heeeeeel erg goed moet uitkijken voor mensne die zeggen dat ze niks weten van computers, dat zijn vaak de ergste.... :twisted:
Je hebt toch meer zelfkennis dat ik vermoedde ..::Frans::.. :roll: :roll: :roll:
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Dat weet ik dré...;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Chrisje TS
Infopolitie Gast

Nou mensen

Ik zal wel zien of het me lukt me aan te melden.. een vrouw en pc..of vrouw en verkeer is al een crime op zich ..Laat staan dat t mij ( de Huismuts ) het gaat lukken :roll:

Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar dat humor topic over Pannie.. Mofkap :twisted: :twisted:

maar goed.. die kan ik toch niet lezen :wink:
Gesloten