verkeerde naam op de bekeuring

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
gerhardus TS
Infopolitie Gast

verkeerde naam op de bekeuring

Ongelezen bericht door gerhardus »

mijn vraag is ik heb een bekeuring gekregen en nu komt de naam van mij met die van de bekeuring niet overeen,moet ik nu wel betalen.....
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

Ben je staande gehouden en heb je je naam opgegeven en zo ja is dat gedaan middels een geldig ID?

Hoe verkeerd is de naam, is het 1 letter verschil of is het een totaal andere naam?
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Als u deze test doetkomt u er als snel achter dat u zeer waarschijnlijk toch zult moeten betalen indien de sanctie is opgelegd o.b.v. een Mulderfeit.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ze hebben mijn naam veranderd ik heet gerhardus en het is op de bekeuring berhardus
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Neem maar van mij aan dat dit niets uitmaakt. U kunt in bezwaar gaan tegen deze fout en die zal dan meteen hersteld worden waarna alsnog betaald moet worden.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Botje schreef:Neem maar van mij aan dat dit niets uitmaakt. U kunt in bezwaar gaan tegen deze fout en die zal dan meteen hersteld worden waarna alsnog betaald moet worden.
>>>>>oke bedankt voor het antwoord was gewoon nieuwsgierig of er een mogelijkheid was om er wat tegen te doen met vriendelijke groet gerard
Gesloten