Bekeuring onduidelijk

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
JanusAkelig TS
Infopolitie Gast

Bekeuring onduidelijk

Ongelezen bericht door JanusAkelig »

Ik heb vorige week een bekeuring gekregen voor niet vasthebben van helmriempje.Nu kwam ik thuis en zag dat de bekeuring heel onduidelijk was geschreven,vooral van het huisnummer kun je vanalles van maken.
Nu is mijn vraag :stel de accept-giro wordt naar verkeerd huisnummer gestuurd.Ook de latere aanamaningen+ verhogingen.
Op een gegeven moment wordt mijn werkelijke huisnummer achterhaald,moet ik dan ook nog al die verhogingen betalen????
HOe zit dat precies?
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

Als de acceptgiro naar een ander adres wordt gestuurd, omdat men een onjuist huisnummer heeft gebruikt, hoeft u de verhogingen ed. niet te betalen. De boete zelf uiteraard wel.
Maar ik zou maar gewoon afwachten. De kans is groot dat de acceptgiro naar het juiste adres wordt gestuurd.
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Het witte briefje wat uiteindelijk wordt doorgestuurd is meestal wel duidelijk. Het komt omdat je vaak in de meest rotte omstandigheden de bon moet schrijven waardoor het niet goed doordrukt. Dus ook ik denk dat hij wel goed aankomt.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Daarnaast is er de mogelijkheid om op de mini het burgerservicenummer/sofinummer te noteren, iets wat ik bijna altijd doe. Op die manier heb je wat meer zekerheid dat de mini bij de juiste persoon terecht komt.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

En daarbij kan het voor de "ontvanger" onduidelijk zijn, als het voor degene die geschreven heeft maar duidelijk is. :wink:
Gesloten