Met School HAvo 4 moeten we voor maatschappijleer een Praktische Opdracht maken, samen met nog 2 andere doe ik deze over voetbalgeweld.
Voor deze Praktische Opdracht moeten we 4 interviews houden.
Hiervan wilden we er 1 houden met een hooligan, 2 met clubs, en 1 met een hoge politie-agent of een lid van de mobiele eenheid.
Het interview kan per e-mail afgenomen worden, maar nog mooier zou natuurlijk zijn als we het mondeling kunnen afnemen, want dan kunnen we doorvragen op de antwoorden.
Mijn vraag hierbij is: "Waar kan ik het beste contact mee opnemen om te proberen contact met een Politie-agent, ME-er te vinden?"Moet ik gewoon 0900-8844 bellen of niet. Ik woon nabij Amsterdam, maar op de site van politie amsterdam staat niet precies waarmee ik contact moet opnemen. Ook staat er niet een e-mail adres om deze vraag te stellen.
Kan iemand mij helpen?
P.S:Als één van u mij toevallig in contact kan brengen met een (EX)Hooligan zou ik daar ook blij mee zijn
Hoe krijg ik contact met de juiste mensen van de Politie?
Moderator: Moderatorteam
Re: Hoe krijg ik contact met de juiste mensen van de Politie
Ronaldd schreef:P.S:Als één van u mij toevallig in contact kan brengen met een (EX)Hooligan zou ik daar ook blij mee zijn

WALTER ??????????????
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Je kunt hiervoor bellen met tel nr 0900 8844. Gewoon even een politiebureau binnenlopen en utleggen wat je graag wil is ook een mogelijkheid.mashi schreef:Neem eens contact op met bureau Communicatie en probeer via deze afdeling in kontakt te komen met iemand van het zogeheten supportersdetachement.
gr, mashi
Succes
-
Frank2 TS
- Infopolitie Gast
certificaat
Hallo,
Ik heb een brommobiel, ik ben 17 jaar. Moet ik een certificaat hebben om hier in te rijden?
M.v.g.
Frank
Ik heb een brommobiel, ik ben 17 jaar. Moet ik een certificaat hebben om hier in te rijden?
M.v.g.
Frank