ik heb een bon gekregen voor wildplassen terwijl ik nog niet aan het plassen was
ik had me hand in me gulp en agent stond achter me(vond hem vrij snel)
heb bij me verklaring gezegd ik was het van plan maar heb het niet gedaan.
heeft het wel zin om bezwaar te maken vraag ik me af ?
wildplassen ?
Moderator: Moderatorteam
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Schennis der eerbaarheidik had me hand in me gulp
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
Ja, maar dan moet er wel aan de bestanddelen van het strafbare feit worden voldaan en dat is in deze situatie natuurlijk nog maar de vraag. Ik denk dat de agent gewoon te vroeg heeft ingegrepen (niet letterlijk bedoeld overigens) en dat hier geen strafbaar feit gepleegd is. Poging tot wildplassen is niet strafbaar.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
m.i. denk ik dat ie geen kans maakt bij zijn bezwaar.
waarom?? bewijs maar dat je niet aan het plassen was.
antwoord Topic-starter: 'Maar in mijn verkaring heb ik dat ook gezegd'
mijn vriendin is in december aan de kant gezet ivm met bellen (/vasthouden van een GSM) tijdens het rijden. terwijl de gsm op haar schoot lag. dit heeft zij ook in haar verklaring gezegd.
zij heeft een bezwaar ingediend tegen de boete maar die is afgewezen, haar bewijs/onderbouwing was niet voldoende. kortom haar woord tegen die van de agent.
dus ik denk dat ie weinig kans maakt.
als het niet zo is zijn wij zwaar bel@#erd door de Off. v Justitie
waarom?? bewijs maar dat je niet aan het plassen was.
antwoord Topic-starter: 'Maar in mijn verkaring heb ik dat ook gezegd'
mijn vriendin is in december aan de kant gezet ivm met bellen (/vasthouden van een GSM) tijdens het rijden. terwijl de gsm op haar schoot lag. dit heeft zij ook in haar verklaring gezegd.
zij heeft een bezwaar ingediend tegen de boete maar die is afgewezen, haar bewijs/onderbouwing was niet voldoende. kortom haar woord tegen die van de agent.
dus ik denk dat ie weinig kans maakt.
als het niet zo is zijn wij zwaar bel@#erd door de Off. v Justitie