hallo iedereen
ik heb een vraagje ?? waar ik zelf niet uit kom!
ik wil graag naar de politieacedemie maar ik moet binnen kort
een beugel kan ik met een beugel naar de politieacedemie??
groetjes samantha
als iemand mij dit kan vertellen stuur dan ff een mailtje
sammy_tiger_ at hotmail.com
Zoals eerst de sollicitatieprocedure doorlopen voor een van de politieregio's. Als, als je dan wordt aangenomen stuurt die regio je naar de politie-academie. Op een andere manier kom je daar niet.
Ik kan mij niet kan voorstellen dat een orthodontistische gebitsregulatie kan leiden tot een 'afkeur'. Wil je het zeker weten, informeer dan bij de regiopolitie die vacatures open heeft op het nivau waarop jij wenst in te stromen op de politieacademie.
je had vroeger van die buitenboordbeugels. da's niet handig. een einwendig ding lijkt mij geen probleem. als je verder gewoon goed kunt praten enzo zie ik het probleem niet.
Maar even terug naar het onderwerp:
Weet niet of een plaatjes beugel gevaar voor jezelf kan opleveren als je bijvoorbeeld een klap op je gezicht krijgt. Ook trouwens een `normale` beugel. Kan er misschien uitgaan en in je keel schieten ?????
Heb er nog niks over gelezen dat het niet mag, maar je kan voor de zekerheid altijd navragen bij werving en selectie.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Ik heb nooit een verklaring van de tandarts hoeven te laten zien.
Zolang je gebit er redelijk gezond uitziet en er niet spontaan uit dreigt te vallen, zal er verder geen probleem van gemaakt worden.
Een buitenboordbeugel op straat is idd niet handig. Een normale beugel zal geen probleem zijn. Bovendien een beugel is slechts tijdelijk.