Dubbele parkeerboete

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Bunga TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bunga »

Nou, ik ben vandaag bij de parkeerafdeling geweest van de gemeente die dus over de boetes e.d. gaat. Ze weten het daar zelf ook niet helemaal geloof ik. De eerste 2/3 mensen die ik erover gesproken heb zeiden allemaal dat dit niet mocht. Dat ik maar 1 keer de naheffing had mogen krijgen, maar wel nog een keer het uurtarief. Dat ik dus maar 1 boete had moeten krijgen. Terwijl de laatste weer zei dat dit wel mag. Nu moet ik maandag even met iemand bellen die hier definitief een antwoord op gaat geven. Dus dan laat ik jullie weer horen wat de uitslag is!
Bunga TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bunga »

De uitslag is bekend!!!

Ik mag de tweede boete verscheuren! Heerlijk gevoel :D Ik heb hier geen tekst en uitleg bij gekregen, dus ik kan jullie niet vertellen op gronde waarvan en wat de regels nu precies zijn e.d. Het enige wat ik kan vertellen is dat ik de 2e boete niet hoef te betalen. Heerlijk... dat scheelt toch weer 50 euro!

Nogmaals bedankt voor alle hulp hier! Heeft me zekerder gemaakt toen ik langs ging bij afdeling Belastingen van de gemeente.

Gegroet! Een blije Bunga
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Prima...

Een 'ronde zaak' zullen we maar zeggen...

Namens het forum; Graag gedaan. :wink:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gesloten