Beveiliger

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
NBeek TS
Infopolitie Gast

Beveiliger

Ongelezen bericht door NBeek »

Hallo,

ik heb even een vaagje, ik ben al een tijdje er over aan het denken om de beveiliging in te gaan en als doel heb ik om bijvoorbeeld geld transport beveiliging te doen of andere zaken. Ik zit niet zo te denken om door winkels heen te lopen of op bedrijven bv persoonscontrole uit te voeren.

Mijn vraag is eigenlijk hoe het precies in zijn werk gaat en hoe de arbeidsvoorwaarden er uit zien, kan je bijvoorbeeld groeien in je functie?. Je volgt 1 of meerdere opleidingen en dan ga je beginnen als beveiliger.
Hoeveel uren moet je werken? Is dit dan een 'zeven' daagse werkweek.
Toch moet ik het vragen, wat zijn de verdienste ongeveer?

Kan iemand mij met deze vragen helpen????? :?:

MVG NBeek
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Dit zijn vragen die denk ik moeilijk te beantwoorden zijn, aangezien de politie iets heel andere is dan de particuliere beveiliging. Ik denk dat u op de volgende link meer informatie kan vinden. http://beveiliging.startpagina.nl/
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

voor het werken in de beveiliging als geld waarde transporteur moet je in het bezit zijn van je beveiligings diploma,rijbewijs c,niet in aanraking zijn geweest met justitie, groeien in functie gaat per jaar, 17 dienst jaren in totaal.Werkweek is van ma t/m vrij en 1 keer in de maand op zaterdag, de verdienste zijn beveiligings cao.geen extra salaris voor het risico wat je kan lopen. :idea:

gr.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Aangezien dit niet politiegerelateerd is, topic gesloten.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Gesloten