watvoor bewijs moet je hebben voor zitmaaier over weg?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
niek TS
Infopolitie Gast

watvoor bewijs moet je hebben voor zitmaaier over weg?

Ongelezen bericht door niek »

hoe oud moet je zijn om met een zitmaaier over de weg te mogen en heb je daar een brommerrijbewijs voor nodig of een ander bewijs? ik wacht op antwoord :P
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Allereerst moet de zitmaaier goedgekeurd zijn om over de weg te moeten door het RDW en ook dan verzekerd zijn. Is deze dat?
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Verzekering ben ik wel met je eens, maar als de zitmaaier alleen maar een weg oversteekt om de tuin van de buurman te maaien, loopt het met die andere eis wel los... :wink:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

zijlvaart67 schreef:Verzekering ben ik wel met je eens, maar als de zitmaaier alleen maar een weg oversteekt om de tuin van de buurman te maaien, loopt het met die andere eis wel los... :wink:
Ja tuurlijk ;). Maar de vraagstelling van TS klinkt alsof hij hem wil gebruiken om naar school te racen of iets in die richting...
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
niek TS
Infopolitie Gast

ghehe

ja kan ook naar school racen maar ik wou gewoon weten of ik veel moet doen om de weg over te gaan met een zitmaaier maar ik hoef geen rijbewijs ergens van ofsow?:
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

welke categorie dacht je zelf nodig te hebben?
niek TS
Infopolitie Gast

ghehe

ik denk brommer maar ik weet het niet zeker daarom vraag ik het hier ook:P
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Voor een dergelijk apparaat is (nog) geen rijbewijs ontwikkeld en laten we dat alsjeblieft zo houden... :wink:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gesloten