rijden met open deur

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

beamer schreef:
ThunderSTreak schreef:Leuk dat als je het woord 'enige' gebruikt men altijd zeer snel in staat is met 'enige andere' voorbeelden te komen! :wink:

Laat ik mij dan revangeren: er zijn meerdere voorbeelden! Hier een andere:

Afbeelding
En wat dacht je van al die bruine busjes van UPS? Die zie je ook regelmatig met open schuifdeur aan de bestuurderskant rijden.

Botje schreef:
ThunderSTreak schreef:De enige bus die ik ken waarbij dit mogelijk is de Peugeot J-9 (ook zijn voorganger de J-7 had schuifdeuren)
Volgens mij zijn er nog wel meer busjes waarbij dit kan. Ik denk dan met name aan de auto's waar UPS mee rijdt en bijvoorbeeld de oude Commer.
theo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door theo »

..::Frans::.. schreef:wauw, da's me nog nooit gelukt, 1 minuut voordat jij post al een antwoord geven... :D
Ben jij helderziend ofzo :D

Ik zie het knap van je....

..::Frans::.. schreef:hmmm, maar wij hebben BBA, en die hebben nie talleen geen wgrij-beveiliging, die is nog uit de tijd van dubbel-clutch en pompende handrem....;-)

zonder gein, wissik dus niet..... :wink:

niet alle OV-vervoersbedrijven hebben die beveiliging....

Bij Conexxion heeft al 2 keer een chauffeur tussen dichtklappende deuren klemgezeten na einde dienst dus met uitgeschakelde motor waarvan 1 met dodelijke afloop....

Bij ons moet je de deuren met een handschakelaar open en dicht doen bij een uitgeschakelde motor (nee ik verklap niet waar die zit).... :D

Groet Theo
annmerie TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door annmerie »

betekent het dan dat wanneer de spiegel niet aan de deur bevestigd is, wat bij onze PEOGOT J7 het geval is, en wanneer je modderpoelen ontwijkt het toegestaan is om met open deuren te rijden?
Je zou er dus geen boete voor krijgen??
Gesloten