Zoeken naar een fout

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

..::Frans::.. schreef:Guido, wanneer laat jij nu eens eindelijk die ?-toest op je laptop repareren joh ????? :D

Postbank: 6413933
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

mensen...stort even!!!!!!
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

Guido, Walter is de eerste (en misschien wel de enige :wink: ) die alvast het geld heeft overgemaakt!
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Kirs schreef:Guido, Walter is de eerste (en misschien wel de enige :wink: ) die alvast het geld heeft overgemaakt!
Nee hoor, ik was eerder he Guido ;)
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

Die Guido heeft weer mazzel!
Kan ik mijn bankrekeningnummer ook opgeven???
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
koopman TS
Infopolitie Gast

Re: Zoeken naar een fout

Ongelezen bericht door koopman »

BobZ. schreef:Ik werd gisteren aan de kant gezet met mijn auto, omdat de politie dacht dat ik aan het bellen was. Ik kon bewijzen dat het niet zo was en dat werd geaccepteerd na overleg met collega. Daarna vroeg de agente naar mijn rijbewijs, waarna ze weer ging overleggen met haar collega, dit was ook in orde. Toen kwam ze terug met de vraag of ik mijn kentekenbewijs bij me had. Die had ik dus niet bij me en ging ze weer overleggen met collega. Ze kwam terug met de mededeling dat ik geen bekeuring kreeg voor het bellen, maar dan wel voor het niet kunnen tonen van het kentekenbewijs. Ik heb het idee, dat ze gewoon aan het zoeken waren naar iets waar ze me een bon voor konden geven. Mag dit op deze manier?
Discretionaire bevoegdheid??? even aan mijn collega vragen. :shock: Mag ik uw ballpoint lenen "of moet ik dat ook aan mijn collega vragen". :x

Opmerking van moderator rich

vervolg discussie wordt elders voortgezet
motormuiss TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door motormuiss »

Vraagje Bobz. wat deed je dan dat ze dachten dat je een mobieltje vasthad? Had je uberhaupt wat in je hand vast dan?

Tja gelet op zoals jij omschrijft van het steeds overleggen heb je mogelijk te maken gehad met een agent in opleiding.

Kijk zoals ze het doen vind ik geen schoonheidsprijs maar het is mogelijk.

De discussie van het remlicht en de artikel 8 vind ik al helemaal nergens op slaan.

We praten hier over het rijbewijs en de kentekenbewijzen. Gaan we sec (=zuiver) uit van de casus van Bobz. dan vind ik dit zoals het door Bobz omschreven wordt een zoekertje, als we niet te maken hebben met agenten in opleiding.

Ik werk altijd als volgt:
- medelen waarom staande gehouden;
- rij -en kentekenbewijzen, aanvullingsblad bij oude auto's, eventueel APK-bewijs en kentekenbewijs van eventuele aanhanger;
- dan geef ik aan dat ik de auto nog even technisch bekijk doel hiermee o.a. op scherpe uitstekende delen en de banden. Ja ook de verlichting als het donker is. En voor de slimme onder ons de remlichten heb je vaak toch al waargenomen tijdens het volgen;
- en dan krijgt men of een betaalde waarschuwing of een niet betaalde waarschuwing.
koopman TS
Infopolitie Gast

Re: Zoeken naar een fout

Ongelezen bericht door koopman »

koopman schreef:
BobZ. schreef:Ik werd gisteren aan de kant gezet met mijn auto, omdat de politie dacht dat ik aan het bellen was. Ik kon bewijzen dat het niet zo was en dat werd geaccepteerd na overleg met collega. Daarna vroeg de agente naar mijn rijbewijs, waarna ze weer ging overleggen met haar collega, dit was ook in orde. Toen kwam ze terug met de vraag of ik mijn kentekenbewijs bij me had. Die had ik dus niet bij me en ging ze weer overleggen met collega. Ze kwam terug met de mededeling dat ik geen bekeuring kreeg voor het bellen, maar dan wel voor het niet kunnen tonen van het kentekenbewijs. Ik heb het idee, dat ze gewoon aan het zoeken waren naar iets waar ze me een bon voor konden geven. Mag dit op deze manier?
Discretionaire bevoegdheid??? even aan mijn collega vragen. :shock: Mag ik uw ballpoint lenen "of moet ik dat ook aan mijn collega vragen". :x
Waar??
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

De discussie van het remlicht en de artikel 8 vind ik al helemaal nergens op slaan.
Misschien omdat dat geen discussie was maar een opmerking?

Het is hel makkelijk oordelen of iets goed is of niet maar laten we eerlijk zijn, we maken allemaal wel eens een foutje, fout of blunder en we leren allemaal iedere dag weer.

Het is dan makkelijk wijzen naar een ander.

Wij hebben slechts opties aangewezen en meer niet. Meer kunnen we ook niet want we waren er niet bij.

Op papier kunnen we heel makkelijk zeggen hoe iets gedaan moet worden of gedaan had moeten worden maar ja...het blijft mensenwerk.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Gesloten