waarom verbaasd me dat niet Ben jij wel een echte agent ???????????????Kale schreef:Laat maar. Je hebt gelijk joh.nog een biertje schreef:owww.....en als je dus iemand niet kan naaien omdat ie bezopen achter het stuur zit maar toevallig wel een blikkie heiniken in zijn hand heb dan zorg je er gewoon voor dat je iemand lekker een tijdje van zihjn vrijheid berooft en dus nog onrechtmatig achteraf ook nog DAT is pas zielig
blikje bier achter het stuur
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Ik zou er ook niet voor schrijven.
Het doel van de APV:Een APV is een regeling die geldt voor iedereen binnen de gemeente, en die vaak tot doel heeft de gemeente netjes en leefbaar te houden voor iedereen. Op grond van de gemeentewet mogen en moeten gemeentes verordeningen uitvaardigen en ook sanctioneren.
Binnen een paar tellen is de persoon weer weg uit die wijk en zal daar dus niet voor overlast veroorzaken.
Natuurlijk ziet het er raar uit omdat je het niet zo snel verwacht maar ik denk dat je met die bon voor de apv het doel een beetje voorbij schiet.
Blaast mijnheer een A dan gaat hij mee en anders door met het advies om zijn biertje even in de vuilnisbak te gooien.
Het doel van de APV:Een APV is een regeling die geldt voor iedereen binnen de gemeente, en die vaak tot doel heeft de gemeente netjes en leefbaar te houden voor iedereen. Op grond van de gemeentewet mogen en moeten gemeentes verordeningen uitvaardigen en ook sanctioneren.
Binnen een paar tellen is de persoon weer weg uit die wijk en zal daar dus niet voor overlast veroorzaken.
Natuurlijk ziet het er raar uit omdat je het niet zo snel verwacht maar ik denk dat je met die bon voor de apv het doel een beetje voorbij schiet.
Blaast mijnheer een A dan gaat hij mee en anders door met het advies om zijn biertje even in de vuilnisbak te gooien.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
nog een biertje schreef:owww.....en als je dus iemand niet kan naaien omdat ie bezopen achter het stuur zit maar toevallig wel een blikkie heiniken in zijn hand heb dan zorg je er gewoon voor dat je iemand lekker een tijdje van zihjn vrijheid berooft en dus nog onrechtmatig achteraf ook nog DAT is pas zielig
je moet minder alcohol drinken, het tast kennelijk je hersenen en blijkbaar ook je leesvermogen aan.
Vanwege mondalcohol kan je worden aangehouden voor artikel 8. Is zonde van de tijd omdat later blijkt dat je niet boven de grens zit. Blijft een rechtmatige aanhouding.
De apv is een ander verhaal wat jij door het verhaal van de mondalcohol en het aanhouden mengt.
Wie rent, bekent!
- The Scorpion
-
nog een biertje TS
- Infopolitie Gast
jo scorpion
ben jij het wel met me eens dat je niet moet terugvallen op een regelgeving die niet bedoeld is om iemand voor op te sluiten 20 minuten lang terwijl ie niks heb gedaan en terwijl die andere "agent" dat wel zou doen? Als ik dan het verhaal van die theo lees is dat zelfs nog onterecht ook nog
ben jij het wel met me eens dat je niet moet terugvallen op een regelgeving die niet bedoeld is om iemand voor op te sluiten 20 minuten lang terwijl ie niks heb gedaan en terwijl die andere "agent" dat wel zou doen? Als ik dan het verhaal van die theo lees is dat zelfs nog onterecht ook nog
- The Scorpion
Als je goed leest zeg ik dat je (stel:) , na controle, moet blazen. Je hebt een biertje gedronken waardoor je mondalcohol er voor zorgt dat het indicatie-apparaat aangeeft dat je vermoedelijk teveel hebt gedronken. Je wordt dan aangehouden en moet 20 minutenwachten voordat je op het 'grote' apparaat moet blazen. Dan blijkt dat je niet boven de grens zit en je mag weer weg. zonde van jou en onze tijd, maar wel een rechtmatige aanhouding als het zo zou gaan. klaar.
Verder gaf ik aan dat drinken van alcohol, in dit geval achter het stuur, in bepaalde gebieden als overtreding van de apv kan gelden. klaar
nu wordt er oa door jou geschreven dat (in dit voorbeeldje dan) mensen worden aangehouden en 20 minuten moeten zitten op het bureau omdat ik ze via het rijden onder invleod niks kan maken - dus gooi ik het maar op de apv. Totaal nergens op gebaseerd, ik stelde in die post alleen dat het een overtreding van de apv kan zijn. Verdere verbanden ed zijn (onjuist) door anderen gelegd.
Verder gaf ik aan dat drinken van alcohol, in dit geval achter het stuur, in bepaalde gebieden als overtreding van de apv kan gelden. klaar
nu wordt er oa door jou geschreven dat (in dit voorbeeldje dan) mensen worden aangehouden en 20 minuten moeten zitten op het bureau omdat ik ze via het rijden onder invleod niks kan maken - dus gooi ik het maar op de apv. Totaal nergens op gebaseerd, ik stelde in die post alleen dat het een overtreding van de apv kan zijn. Verdere verbanden ed zijn (onjuist) door anderen gelegd.
Laatst gewijzigd door The Scorpion op 15 apr 2006, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie rent, bekent!
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Omdat ik het er ook niet vind uitzien. Dat zijn nu eenmaal waarden en normen. Als de goede man het niet wil doen dan wens ik hem een fijne dag verder!waarom dan?
Die APV is trouwens niet zo heel makkelijk ook want het moet een aangewezen gebied zijn. Dat gaf jij ook al aan. Ik ga dus niet met een metlintje kijken of ik nog een bon kan slijten.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
- The Scorpion
Leo, heb je wel goed geslapen? Er wordt, eerst door Gijs en daarna door mij, alleen maar extra info gegeven over de risico's van alcohol drinken achter het stuur. het mondalcoholverhaal. Het gaat verder niet over dit verhaal en de geblazen P, maar over zulke zaken in het algemeen. Ik zeg ook niet dat hij aangehouden had moeten worden.
Wie rent, bekent!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
dat klopt, door die kale waarvan ik me al afvroeg of die wel echte agent was......The Scorpion schreef:Verdere verbanden ed zijn (onjuist) door anderen gelegd.
maar bedankt voor het goeie antwoord Ik snap het ook wel en je moet ook niet drinken achter het stuur De vraag was alleen of je mag rijden met een open blikkie in je handen en kale begint meteen over oppakken op grond van de apv.... beetje zielig vind ik dat dus
- The Scorpion
over optreden op grond van de apv kan je discussieren, da's waar. Ik persoonlijk vind het raar als anderen wel een bon krijgen daarvoor de bestuurder van een auto er geen krijgt - over het algemeen is het wel zo netjes om mensen gelijk te behandelen.
en Kale is een echte agent hoor, no worries. en geen verkeerde ook (al denk jij er nu anders over)
en Kale is een echte agent hoor, no worries. en geen verkeerde ook (al denk jij er nu anders over)
Wie rent, bekent!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
thijeleo schreef:
Er is iemand anders die begint over APV, dat is namelijk The Scorpion.
Klopt helemaal. Endaar bleef het wat mij betreft ook bij. alleen dachten toen sommige mensen dat ik iemand dan voor de apv zou naaien omdat ik de bestuurder qua art 8 niks kon maken. Dat is niet zo, zoals nu ook al duidelijk is geworden. Verder ben ik er (nu, straks misschien niet
Wie rent, bekent!