wie kan mij duidelijk maken wat dit voor een beroep is.
Ik weet wel dat je hier ook je BOA voor nodig hebt
alle info. is welkom
generalist, wat is dit voor een beroep
Moderator: Moderatorteam
-
Tomm TS
- Infopolitie Gast
Dit is de benaming die men in het korps Amsterdam- Amstelland gebruikt voor de allround politiemedewerker..
Alles over de allround politiemedewerker is te vinden op http://www.politie-werving.nl
Of natuurlijk op dit forum
Alles over de allround politiemedewerker is te vinden op http://www.politie-werving.nl
Of natuurlijk op dit forum
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
cyclops8 TS
- Infopolitie Gast
@ Roland
Adspirant = GIO klopt niet
De GIO (Generalist in opleiding) was/is van toepassing op de collega's die de opleidingsvorm tussen de vroegere POMP en het huidige PO2002 volgden. De term student was toen nog niet in gebruik bij de politie.
Verder heb je gelijk, veel eigen namen voor dezefde dingen. Denk echter dat dit niet typisch AA is maar voorkomt in heel politie Nederland....
De GIO (Generalist in opleiding) was/is van toepassing op de collega's die de opleidingsvorm tussen de vroegere POMP en het huidige PO2002 volgden. De term student was toen nog niet in gebruik bij de politie.
Verder heb je gelijk, veel eigen namen voor dezefde dingen. Denk echter dat dit niet typisch AA is maar voorkomt in heel politie Nederland....
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Ok, weer wat geleerd.cyclops8 schreef:@ Roland
Klopt, desalniettemin spant AA volgens mij toch wel de kroon.Verder heb je gelijk, veel eigen namen voor dezefde dingen. Denk echter dat dit niet typisch AA is maar voorkomt in heel politie Nederland....