Politie opleiding
Moderator: Moderatorteam
-
Dennis TS
- Infopolitie Gast
Politie opleiding
ik vroeg me af, als je in opleiding zit en je gaat na 12 weken school op stage of die stage dan ook in het weekend kan vallen?
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Dat is dan sterk afhankelijk van het korps waar je werkt want bij ons draai je gewoon weekenden mee. Vanaf kwartiel 6 gaan de studenten mee de nacht in.
De vroege en late diensten worden gewoon meegedraaid.
De vroege en late diensten worden gewoon meegedraaid.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Camel TS
- Infopolitie Gast
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
Tsja, dat zijn gewoon beleidsregelsCamel schreef:Kwartiel zes? Dat klinkt erg laat. Waarom wordt daar zo lang mee gewacht? Je ervaart s'nachts toch geen compliceerdere taken dan overdag of wel?
(ps ben burger maar heb een nachtdienst meegelopen met Haarlem Centrum)
Voor mijn district geldt dat je pas na 2 jaar nachtdiensten mag draaien.
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
De landelijke afspraak is, dat de studenten na 2 jaar opleiding inzetbaar zijn voor de DHV/noodhulp. Dat zegt m.i. niets over het wel of niet draaien van nachtdiensten of weekenddiensten.etienne schreef:Tsja, dat zijn gewoon beleidsregelsCamel schreef:Kwartiel zes? Dat klinkt erg laat. Waarom wordt daar zo lang mee gewacht? Je ervaart s'nachts toch geen compliceerdere taken dan overdag of wel?
(ps ben burger maar heb een nachtdienst meegelopen met Haarlem Centrum)![]()
Voor mijn district geldt dat je pas na 2 jaar nachtdiensten mag draaien.
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
Ja, klopt, 8e kwartiel: na 8 kwartielen is een periode van 2 jaar verlopen, dus het is inderdaad praktisch gezien iets minder. Je hebt gelijk en in Twente kun je je dat ook wel veroorloven...Michael schreef:Hmm na 2 jaar pas?beamer schreef:De landelijke afspraak is, dat de studenten na 2 jaar opleiding inzetbaar zijn voor de DHV/noodhulp.
In Twente gaan draaien de aspiranten vanaf kwartiel 8 (dus na 1 3/4 jaar) 50% mee in de noodhulp.
-
Briges1 TS
- Infopolitie Gast
Wie kan mij iets vertellen over de antecedente onderzoeken..
Ben ooit verdacht geweest van een strafbaar feit, maar de zaak is geseponeerd. De sepo code weet ik niet, is volgens justitie niet meer te achterhalen???? Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd dit ivm m'n sollicitatie bij Rotterdam Rijnmond. (het is toch fijn om te weten waarom jou zaak geseponeerd is) Ik vind dit overigens zeer triest!! Ik heb mijn verhaal 2 maal verteld bij de keuringen en zij vertelden dat het "waarschijnlijk" geen probleem zal opleveren!! Maar toch ga ik van het ergste uit en wil graag meer duidelijkeheid! Die ik dus niet krijg..
Ach jah, waar een wil is is een weg, en ik weet dat ik nooit zo ernstig in de fout ben gegaan dus ik ben theoretisch gezien gewoon geschikt voor een baan bij de politie. (dit met betrekking tot de antecedenten)
Maar mischien dat iemand mij kan vertellen dat ik alsnog achter mijn sepo code kan komen.
Bijvoorbaat dank,
Briges, alias Francois
(volgende keer log ik me in
)
Ben ooit verdacht geweest van een strafbaar feit, maar de zaak is geseponeerd. De sepo code weet ik niet, is volgens justitie niet meer te achterhalen???? Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd dit ivm m'n sollicitatie bij Rotterdam Rijnmond. (het is toch fijn om te weten waarom jou zaak geseponeerd is) Ik vind dit overigens zeer triest!! Ik heb mijn verhaal 2 maal verteld bij de keuringen en zij vertelden dat het "waarschijnlijk" geen probleem zal opleveren!! Maar toch ga ik van het ergste uit en wil graag meer duidelijkeheid! Die ik dus niet krijg..
Ach jah, waar een wil is is een weg, en ik weet dat ik nooit zo ernstig in de fout ben gegaan dus ik ben theoretisch gezien gewoon geschikt voor een baan bij de politie. (dit met betrekking tot de antecedenten)
Maar mischien dat iemand mij kan vertellen dat ik alsnog achter mijn sepo code kan komen.
Bijvoorbaat dank,
Briges, alias Francois
(volgende keer log ik me in
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Ligt er helemaal aan wat voor zaak het betrof en daarnaast inderdaad wat de sepo reden was.Briges1 schreef:Wie kan mij iets vertellen over de antecedente onderzoeken..
Bijvoorbaat dank,
Briges, alias Francois
(volgende keer log ik me in)