kaarten madonna
Moderator: Moderatorteam
-
Liesjuh TS
- Infopolitie Gast
kaarten madonna
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Door miscommunicatie hebben wij kaarten over voor het concert van madonna.
Deze willen we dus verkopen, er is genoeg vraag naar, omdat het concert is uitverkocht.
Maar nu zegt de een dat het verboden is en dus strafbaar om de kaarten door te verkopen,
en de ander zegt van niet.
Wij zitten nu met deze kaarten, terwijl veel mensen alles willen doen voor deze kaarten.
Wat mag dus wel en wat mag niet?
Kan iemand mij hier antwoord op geven?
Groetjes
Ik heb een vraagje.
Door miscommunicatie hebben wij kaarten over voor het concert van madonna.
Deze willen we dus verkopen, er is genoeg vraag naar, omdat het concert is uitverkocht.
Maar nu zegt de een dat het verboden is en dus strafbaar om de kaarten door te verkopen,
en de ander zegt van niet.
Wij zitten nu met deze kaarten, terwijl veel mensen alles willen doen voor deze kaarten.
Wat mag dus wel en wat mag niet?
Kan iemand mij hier antwoord op geven?
Groetjes
-
Liesjuh TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Jdoubleyou TS
- Infopolitie Gast
-
liesjuh TS
- Infopolitie Gast
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
Fout vrind mashi.mashi schreef:Als u rechtmatig in het bezit bent van Orginele kaarten zie ik geen probleem om deze te verkopen.
mashi
Volgens artikel 2.17 lid 2 van de APV van Amsterdam is het niet toegestaan om kaarten te verkopen van concerten enof voetbal wedstrijden.
Het concert wordt gehouden in Amsterdam in de Arena, en daar staan wij in uniform en in burger met de collega's van de politie om daarop te handhaven.
Dus als ik kaarten over zou hebben doe ze dan daar niet in de verkoop.
Ik weet dat men op deze forum hiermee niet akkoord gaan, maar helaas dat zijn de regels om eventuele valse kaartverkoop en dat men dubbel toe driedubbele prijs daarvoor moeten betalen.
Groet Cor
op de openbare weg mee eens maar als ik de kaarten gewoon via internet oid verkoop is er niets aan de hand. Het door u aangehaalde apv artikel is bedoeld om de zwarthandel in de buurt van en voor aanvang van het concert op straat tegen te gaan en in deze casus vind ik het niet proportioneel om daarvoor te schrijven omdat afgegaan van de info van ts het geen handelaar betreft, en daar is nu net dit artikel voor bedoeld
Met alle respect discretionaire bevoegdheid dus optreden bij zwarthandelaren met absurde prijzen Oke zeker doen, maar de particulier die toevallig twee kaarten over heeft???? gaat m.i. erg ver om deze daarvoor te bekeuren, u kan zich afvragen of u ook een kvb uitschrijft bij die opa van 65 die toevallig 1 kaartje op straat verkoopt....
mashi
Met alle respect discretionaire bevoegdheid dus optreden bij zwarthandelaren met absurde prijzen Oke zeker doen, maar de particulier die toevallig twee kaarten over heeft???? gaat m.i. erg ver om deze daarvoor te bekeuren, u kan zich afvragen of u ook een kvb uitschrijft bij die opa van 65 die toevallig 1 kaartje op straat verkoopt....
mashi
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
Neen dat doe ik niet, maar hou juist die mensen in de gaten die teveel kaarten bij zich hebben.
Het gaat zelfs zo, dat men twee mobieltjes bij zich heeft. De ene gebruikt men om de kaarten die ze aangeboden hebben bijv, markplaats.nl de ontmoetingsplaats afspreken en de kaarten betalen voor dezelfde prijs of iets hoger, en dan de andere mobiel waarop ze gebeld worden om de kaarten met absurde hoge prijzen door te verkopen. Dus al met al hebben ze niet veel kaarten bij zich.
Dus houden wij ze in de gaten hierop.
Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Ps het is geen KVB maar een PVB.
groetjes Cor
Het gaat zelfs zo, dat men twee mobieltjes bij zich heeft. De ene gebruikt men om de kaarten die ze aangeboden hebben bijv, markplaats.nl de ontmoetingsplaats afspreken en de kaarten betalen voor dezelfde prijs of iets hoger, en dan de andere mobiel waarop ze gebeld worden om de kaarten met absurde hoge prijzen door te verkopen. Dus al met al hebben ze niet veel kaarten bij zich.
Dus houden wij ze in de gaten hierop.
Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Ps het is geen KVB maar een PVB.
groetjes Cor
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
Simpel Guido, met de ene mobieltje staat deze persoon zijn nummer op markplaats, daarop maakt hij contact met de persoon die nog een kaartje overheeft, en laat deze brengen zoals laatst bij de Heinekenhal. Met de andere mobiel heeft hij deze kaart al doorverkocht tegen absurde prijsverhoging en spreekt een andere plaats ook in de buurt van de Heinekenhal af waarop de kaarten bij hem wordt afgehaald.
Verklaring van de aangehouden verdachte.
En op deze wijze vind dat ook behoorlijk veel plaats bij de Arena.
Verklaring van de aangehouden verdachte.
En op deze wijze vind dat ook behoorlijk veel plaats bij de Arena.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Die galbakken moeten snoeihard aangepakt worden. Doordat er grote partijen kaartje worden ingepikt zijn de kaarten voor de normale mensen schaars en moet ik bij elk vet concert moeilijk vroeg in de ochtend bij een gwk-kantoor irritante pubers laten zien dat het recht van de sterkste wel degelijk geldt en dat ik als eerste kaartjes krijg als om 10.00 uur de vvk begint.
Wie rent, bekent!