Ik hoop voor de topic-starter dat het bij hem in de gemeente niet in de APV verboden is om alcohol op de weg te nuttigen. Zou toch zuur zijn als je na een dergelijk advies vervolgens geconfronteerd wordt met een surveillance, die de pen pakt en daarvoor een aantal verbalen uitschrijft.mwb schreef:Ik geef bij jeugdoverlast (hangjeugd) altijd hetzelfde advies: Ga als buurtbewoners (let op: meervoud) ook hangen. Ga ook op die parkeerplaats staan, neem er een kratje bier bij, let niet op de jeugd en ga met een aantal (minstens 4) bewoners gewoon over koetjes en kalfjes praten.
Daarbij hoeft U helemaal geen geweld te gebruiken.
Dat doet U 4 dagen achter elkaar.
De 4e dag zult U zien dat de jeugd weg is, danwel geen overlast meer veroorzaakt.
Overlast Jongeren op eigen terrein
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Je kunt dat kratje bier ook vervangen door een thermoskan koffie. Een colega van mij woont aan een speelterrein voor kleine kinderen en had vorig jaar een tijd lang last van hangjeugd. Ze hebben zich met vijf man samengepakt en zijn elke avond tussen zeven en twaalf op een bankje bij dat speelterrein gaan zitten. Buiten het feit dat ze het reuze gezellig vonden en elkaar beter leerden kennen had dit ook nog tot gevolg dat de jeugd zich daar dermate aan stoorde dat ze uiteindelijk vertrokken zijn.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
-
Briges TS
- Infopolitie Gast