Veronica ism KLPD massaal in overtreding?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gast TS
Infopolitie Gast

Veronica ism KLPD massaal in overtreding?

Ongelezen bericht door Gast »

Wegmisbruikers... Voor de goede orde: alle lof voor het optreden van de heren agenten in en buiten het programma, die optreden in het kader van de verkeersveiligheid (mits daarmee ook echt de verkeersveiligheid bevordert wordt en de verkeersveiligheid niet slechts als drogreden opgevoerd wordt).

Maar toch een kanttekening: op het moment dat iemand bij het programma "wegmisbruikers" op de gevoelige plaat vastgelegd wordt en niet nadrukkelijk toestemming geeft om die beelden uit te zenden dan schendt de politie, en veronica als degene die de beelden uitzend, toch het portretrecht? En daarmee zijn zij zelf net zo goed criminelen, hardnekkige recidivisten zelfs!

Auteurswet 1912: Is een portret vervaardigd zonder daartoe strekkende opdracht, den maker door of vanwege den geportretteerde, of te diens behoeve, gegeven, dan is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd.

Wie wat waar hoe en waarom?
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Als mensen het niet willen, komen ze onherkenbaar op tv. that's it. Wordt aan ze gevraagd.
Wie rent, bekent!
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook de mensen die zo ongelooflijk kwaad worden en vervolgens wegrijden? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen toestemming geven om met hun poffertje op de buis te komen ;-)
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

Toch wel...
En als u het programma wat vaker heeft gezien, moet het u zijn opgevallen dat de meeste mensen onherkenbaar in beeld zijn gebracht.
Han1983 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Han1983 »

Toevallig was vanavond de top 3 van smoezen.
Die mensen die echt boos waren, waren niet herkenbaar, omdat ze dit ook niet willen.
Wordt echt gevraagd.

Vanavond was er een reactie van een jongen (en ik denk dat u daar op doelt). Die ging tekeer over de kutcamera maar hij was vol in beeld.
Toen zei ik nog: Als hij het echt een kutcamera vond, wou hij ook niet herkenbaar in beeld komen. Blijkbaar vond hij het toch wel interessant, want het wordt echt wel gevraagd of hij herkenbaar in beeld komt.

Groeten Han
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Han1983 schreef:Vanavond was er een reactie van een jongen (en ik denk dat u daar op doelt). Die ging tekeer over de kutcamera maar hij was vol in beeld.
Is natuurlijk ook heel stoer voor je vriendjes om dat later zo te laten zien.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Ja wel stoer, maar je laat ook duidelijk merken hoe onwijs dom en onverantwoord je bent. Nou zal het gemiddelde niveau van dit soort vriendjes wel niet veel hoger zijn, maar toch....vraag me af wie wie voor gek zet bij zulke beelden...:D
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Walter schreef:Ja wel stoer, maar je laat ook duidelijk merken hoe onwijs dom en onverantwoord je bent. Nou zal het gemiddelde niveau van dit soort vriendjes wel niet veel hoger zijn, maar toch....vraag me af wie wie voor gek zet bij zulke beelden...:D
Zie in dat geval ook het gemiddelde niveau op sites als http://www.cu2.nl waar ik onlangs ambtshalve een half uurtje moest rondkijken. Hoe ongelooflijk dom zeg.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

gvdbor schreef:
Walter schreef:Ja wel stoer, maar je laat ook duidelijk merken hoe onwijs dom en onverantwoord je bent. Nou zal het gemiddelde niveau van dit soort vriendjes wel niet veel hoger zijn, maar toch....vraag me af wie wie voor gek zet bij zulke beelden...:D
Zie in dat geval ook het gemiddelde niveau op sites als http://www.cu2.nl waar ik onlangs ambtshalve een half uurtje moest rondkijken. Hoe ongelooflijk dom zeg.
en heel veel leden denken nu: s h i t ! betrapt!
Han1983 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Han1983 »

S H I T! Betrapt!

:D
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Hij zou toch niet... nee... die foto's heeft hij vast niet gezien... :oops:
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Peter Kurvers TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Peter Kurvers »

Die hardrijders worden dan wel met een wazig hoofd in beeld gebracht.
Maar ik denk dat goede bekenden en familie hem toch kunnen herkennen
aan de stem, kleding, auto enz....

Van Iraanse homofile asielzoekers word alleen de schaduw en een vervormde stem uitgezonden.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Peter Kurvers schreef:Die hardrijders worden dan wel met een wazig hoofd in beeld gebracht.
Maar ik denk dat goede bekenden en familie hem toch kunnen herkennen
aan de stem, kleding, auto enz....

Van Iraanse homofile asielzoekers word alleen de schaduw en een vervormde stem uitgezonden.
ik heb de indruk dat je weer eens een vergelijking in de strijd gooit die volledig mank gaat.
Peter Kurvers TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Peter Kurvers »

Nou ja de gevolgen voor de betrokenen bij herkenning zijn ook wel wat anders,
Dus wat mij betreft doen ze het wel goed zo.

En ook belanrijk; die hardrijder is fout bezig, de asiel zoeker niet
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

twee dingen:
1: inderdaad geen vergelijking
2: die asielzoeker wordt niet voor niets uitgezet
Wie rent, bekent!
Gesloten