Veronica ism KLPD massaal in overtreding?
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Veronica ism KLPD massaal in overtreding?
Wegmisbruikers... Voor de goede orde: alle lof voor het optreden van de heren agenten in en buiten het programma, die optreden in het kader van de verkeersveiligheid (mits daarmee ook echt de verkeersveiligheid bevordert wordt en de verkeersveiligheid niet slechts als drogreden opgevoerd wordt).
Maar toch een kanttekening: op het moment dat iemand bij het programma "wegmisbruikers" op de gevoelige plaat vastgelegd wordt en niet nadrukkelijk toestemming geeft om die beelden uit te zenden dan schendt de politie, en veronica als degene die de beelden uitzend, toch het portretrecht? En daarmee zijn zij zelf net zo goed criminelen, hardnekkige recidivisten zelfs!
Auteurswet 1912: Is een portret vervaardigd zonder daartoe strekkende opdracht, den maker door of vanwege den geportretteerde, of te diens behoeve, gegeven, dan is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd.
Wie wat waar hoe en waarom?
Maar toch een kanttekening: op het moment dat iemand bij het programma "wegmisbruikers" op de gevoelige plaat vastgelegd wordt en niet nadrukkelijk toestemming geeft om die beelden uit te zenden dan schendt de politie, en veronica als degene die de beelden uitzend, toch het portretrecht? En daarmee zijn zij zelf net zo goed criminelen, hardnekkige recidivisten zelfs!
Auteurswet 1912: Is een portret vervaardigd zonder daartoe strekkende opdracht, den maker door of vanwege den geportretteerde, of te diens behoeve, gegeven, dan is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd.
Wie wat waar hoe en waarom?
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
-
Han1983 TS
- Infopolitie Gast
Toevallig was vanavond de top 3 van smoezen.
Die mensen die echt boos waren, waren niet herkenbaar, omdat ze dit ook niet willen.
Wordt echt gevraagd.
Vanavond was er een reactie van een jongen (en ik denk dat u daar op doelt). Die ging tekeer over de kutcamera maar hij was vol in beeld.
Toen zei ik nog: Als hij het echt een kutcamera vond, wou hij ook niet herkenbaar in beeld komen. Blijkbaar vond hij het toch wel interessant, want het wordt echt wel gevraagd of hij herkenbaar in beeld komt.
Groeten Han
Die mensen die echt boos waren, waren niet herkenbaar, omdat ze dit ook niet willen.
Wordt echt gevraagd.
Vanavond was er een reactie van een jongen (en ik denk dat u daar op doelt). Die ging tekeer over de kutcamera maar hij was vol in beeld.
Toen zei ik nog: Als hij het echt een kutcamera vond, wou hij ook niet herkenbaar in beeld komen. Blijkbaar vond hij het toch wel interessant, want het wordt echt wel gevraagd of hij herkenbaar in beeld komt.
Groeten Han
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Zie in dat geval ook het gemiddelde niveau op sites als http://www.cu2.nl waar ik onlangs ambtshalve een half uurtje moest rondkijken. Hoe ongelooflijk dom zeg.Walter schreef:Ja wel stoer, maar je laat ook duidelijk merken hoe onwijs dom en onverantwoord je bent. Nou zal het gemiddelde niveau van dit soort vriendjes wel niet veel hoger zijn, maar toch....vraag me af wie wie voor gek zet bij zulke beelden...
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
en heel veel leden denken nu: s h i t ! betrapt!gvdbor schreef:Zie in dat geval ook het gemiddelde niveau op sites als http://www.cu2.nl waar ik onlangs ambtshalve een half uurtje moest rondkijken. Hoe ongelooflijk dom zeg.Walter schreef:Ja wel stoer, maar je laat ook duidelijk merken hoe onwijs dom en onverantwoord je bent. Nou zal het gemiddelde niveau van dit soort vriendjes wel niet veel hoger zijn, maar toch....vraag me af wie wie voor gek zet bij zulke beelden...
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
ik heb de indruk dat je weer eens een vergelijking in de strijd gooit die volledig mank gaat.Peter Kurvers schreef:Die hardrijders worden dan wel met een wazig hoofd in beeld gebracht.
Maar ik denk dat goede bekenden en familie hem toch kunnen herkennen
aan de stem, kleding, auto enz....
Van Iraanse homofile asielzoekers word alleen de schaduw en een vervormde stem uitgezonden.
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45