voortduwen scooter

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

voortduwen scooter

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,

ik heb een vraagje, ik weet nog van mijn certificaat halen dat het verboden is om andere bromfietser voor te duwen.

Maar mijn brommer is kapot en ik moet naar de dealer, wat is de boete, als ik langs de kant wordt gehaaldn/ wat is de feitcode (heb gezocht in 't feitenboekje maar kon hem niet vinden)

Ik weet dat brommers ook niet naast elkaar mogen rijden en ik een te korte sleep afstand zou niet kloppen want dat is zover ik weet alleen voor autoss.

Mvg, en alvast bedankt

Bas.

Opmerking van moderator rai

Dartpijl, verzoeke in het vervolg in te loggen en je vraag in het daarvoor bestemde subfora te plaatsen en niet in het gastengedeelte.

Bij voorbaat dank.
rfo00457 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door rfo00457 »

P 020 c

Met het tweewielig motorrijtuig, de gelede bus of het samenstel van voertuigen, een motorrijtuig of een samenstel van voertuigen wordt voortbewogen.

€ 90,-

De reden dat het verboden is bij een bromfiets, is dat je een redelijke kans loopt om op je snuit te gaan. En dat is niet zo leuk om mee te maken.
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Ik weet niet wat voor scooter je hebt en hoever de dealer is maar van een scooter duwen ben ik nooit echt vrolijk geworden. De trailer van mijn ouders bood uitkomst want de dealer zit hier maar een uurtje lopen vandaan ;)
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hartelijk bedankt voor de moeite rfo00457

@Stef, mja mijn ouders hebben geen aanhangwagen ;)

Maar ik heb mijn antwoord, nogmaals dank.

mvg
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Een goede dealer verleent service: hij haalt de defecte scooter van zijn klanten gratis op! :wink: Even bellen en je weet het!
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Anonymous schreef:@Stef, mja mijn ouders hebben geen aanhangwagen ;)
Mond open, mond op de trekhaak en dan proberen op de scooter te blijven zitten....
Ownee, dat mag ook niet :oops: :lol:

In ieder geval succes ermee. Jammer dat je scooter het nu al laat afweten.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
Gesloten