Sollicitatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Frank TS
Infopolitie Gast

Sollicitatie

Ongelezen bericht door Frank »

Bedankt voor de snelle reactie. :D

Nog een vraag,

Er wordt tijdens de sollicitatie gesprek gesproken over orientatie binnen een bapaalde regio/stad,
hoe kan ik mij hierop voorbereiden of welke vragen kan hierover verwachten?
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Als je gewoon het nieuws volgt en niet wereldvreemd bent en daarnaast de site van je regio goed doorneemt, moet het gaan lukken.
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Hoi Frank,

Ik ben zelf ook bezig met de sollicitatie procedure en ik heb ook het sollicitatiegesprek gehad.
Maar om je vraag te beantwoorden bij deze het volgende:
Zoals al eerder vermeld lees de site goed door van de regio waar jij solliciteerd. Volg het nieuws krant en TV dus.
Kijk ook eens op http://www.politievraagbaak.nl dit is een site met een forum die betrekking heeft op het solliciteren bij de politie. Hier staan tevens ook veel tips op en natuurlijk de ervaringen van overige selectie deelnemers.
Ik wens je veel succes met je sollicitatie.

Ps. heb je nog vragen meld je aan en stuur een PB'tje naar me en ik zal het proberen te beantwoorden, ben al best ver in de selectie procedure dus heb wel een beetje ervaring op het gebied van de keuringen. :wink:
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Briges schreef:Ps. heb je nog vragen meld je aan en stuur een PB'tje naar me en ik zal het proberen te beantwoorden, ben al best ver in de selectie procedure dus heb wel een beetje ervaring op het gebied van de keuringen. :wink:
Zal niet meevallen, een pb'tje te sturen. Frank is een gast... Hij heeft zich (nog) niet geregistreerd. :wink:
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
keymat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Vragen zoals:

Wat houd het politiewerk in?
In welke regio denk je te gaan werken, weet je wat waar ligt?

Maar als je gewoon een of andere politiebureau inloopt en zegt dat je het leuk vind om te horen van een agent hoe het werk in de praktijk gaat en waar je vooral op moet letten bij het voorbereiden van je sol, dan komt het vast wel goed en kom je echt wel ver.

Sterkte, succes....
Gesloten