stelen omdat papa geen geld heeft

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
angel TS
Infopolitie Gast

stelen omdat papa geen geld heeft

Ongelezen bericht door angel »

hoi iedereen mijn naam is angel. Ik wil graag iets weten.

Mijn kinderen zijn uit huis geplaatst voor een reden waar ze zelf nog niet achter zijn. Twee van mijn kinderen bij mijn ex-partner geplaatst. Mijn oudste zoon is niet van hem, mijn zoon van 7 jaar wel en daar gaat het om.

Hij loopt bij spirit voor met de kinderen en bij bjz amsterdam en nu komt het. Enige tijd geleden heeft mijn zoon van 7 jaar bij een ah gestolen. Toen de beveiliging hem hierop wees zei hij dat hij nog niet gegeten had.

Toen hij liet zien wat hij had meegenomen (brood en koekjes) omdat zijn vader er geen geld voor had zei de beveilging dat zijn broer zijn ouders moest halen. Toen zijn vader er was probeerde hij de beveiligsbeambte te zeggen dat het zijn schuld was maar daar trapte ah niet in.

Omdat het om een kind ging wou de beveiligsbeambte geen politie bellen maar hij kreeg een ontzegging voor 3 maanden in ah. Hij mag alleen met zijn vader komen.

Nu is mijn vraag: Waarom doet hier niemand wat aan een moeder die gewoon geld heeft voor haar kinderen en er niks vanaf weet. Voogd doet er niks aan. Niemand wie kan me vertellen wat ik er aan kan doen.
gr angel

Opmerking van moderator thijeleo

Voor de leesbaarheid de tekst hier en daar van hooifdletters en leestekens voorzien.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Sorry Angel, maar wij kunnen je daarin ook niet helpen kennelijk zijn er ook andere redenen geweest om je kinderen aan je ex toe te wijzen. Bij een uit huis plaatsing moet er altijd een (kinder)rechter worden ingeschakeld. Daar kan je je verhaal doen en eventueel in beroep gaan tegen zijn uitspraak.
Geld garandeert niet altijd een goede opvoeding in een beschermde omgeving.
Stay safe out there.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Beste Angel

als u het idee heb dat uw ex jullie kinderen niet goed verzorgd, kunt u eens een balletje opgooien bij bureau Jeugdzorg. Hoe vervelend voor u misschien, maar dat is geen taak van de politie. De politie heeft hier slechts een signalerende functie in.

Ook denk ik dat uw situatie zodanig persoonlijk en gecompliceerd is, dat een forum niet de plek is om tot een oplossing te komen. Ik raad u dan ook aan om zoals gezegd naar bureau Jeugdzorg te stappen als u zich daadwerkelijk zorgen maakt of uw zoon wel juist verzorgd wordt. Echter, daar kent men ook selecties en wachtlijsten, dus wellicht is een goed gesprek tussen u en uw ex een beter plan. Ik wens u in ieder geval succes met het vervolg.
K3ng TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door K3ng »

Ik ben het met SWAT eens: "Geld garandeert niet altijd een goede opvoeding in een beschermde omgeving."

Voor de rest volg het advies van SWAT en foreverblue op ==> neem contact op met de juiste instanties.
Gesloten