Hoi
Mijn broer en ik hebben een discussie over kleuren van auto's
Ik zeg:
Als je een auto van kleur verandert, moet deze herkeurd worden. Maakt niet uit of dit een bedrijfsauto is of wat ook.
Mijn broer zegt:
Dat hoeft niet, want de bedrijfsbussen waarmee wij rijden hebben een andere kleur dan op het kenteken staat. Maar de oude kleur is deels zichtbaar aan de binnenkant.
Wie heeft gelijk?
Er staat een kratje bier op.
Kleur van Auto's
Moderator: Moderatorteam
- Flik
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Bron: rdw.nl
Kleurwijziging
Als uw voertuig een andere kleur heeft dan op het kentekenbewijs staat vermeld, moet u het kentekenbewijs laten veranderen.
Om de kleur op het Voertuigbewijs te wijzigen, moet het kentekenbewijs door de RDW worden aangepast. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
U stuurt hiervoor het complete originele kentekenbewijs naar de RDW, als dit bewijs is verstrekt vóór 1 juni 2004. Als het kentekenbewijs is verstrekt per 1 juni 2004, volstaat het om alleen het Voertuigbewijs mee te sturen. Dit stuurt u met een begeleidend schrijven waarin u de kleurwijziging vermeldt.
Kleurwijziging
Als uw voertuig een andere kleur heeft dan op het kentekenbewijs staat vermeld, moet u het kentekenbewijs laten veranderen.
Om de kleur op het Voertuigbewijs te wijzigen, moet het kentekenbewijs door de RDW worden aangepast. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
U stuurt hiervoor het complete originele kentekenbewijs naar de RDW, als dit bewijs is verstrekt vóór 1 juni 2004. Als het kentekenbewijs is verstrekt per 1 juni 2004, volstaat het om alleen het Voertuigbewijs mee te sturen. Dit stuurt u met een begeleidend schrijven waarin u de kleurwijziging vermeldt.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67