Zouden jullie mij meer kunnen vertelen over een persoon die zich uit geeft voor de internationele lotery,en daarbij aan geeft dat je een prijs hebt gewonnen.In mijn geval zou dat een prijs zijn van 3,9 miljoen pond.Ik heb ook al een bericht gehad met daarin in mijn rekening nummer en en pincode om in te loggen bij de bank Naam van de bank is: CHARTERED HOUSE CASH CENTRE ONLINE. er word ook een contact persoon genoemd.Hopelijk hebben jullie meer info voor mijn.
Met vriendelijke groet Astrid
Email:Astrid.Roest at hotmail.com
geldprijs gewonnen
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Beste gast: wat denk jezelf? iemand die jou zo maar 3,9 miljoen gaat schenken? Even terugkomen naar de aarde svp.
Het is grote bullshit. Er wordt je even iets lekkers voorgehouden.
De volgende stap is dat je er "even" iets voor moet doen.
Waarschijnlijk komt het erop neer dat je even een relatief klein bedrag moet storten op een rekening om op die manier de transactie mogelijk te maken.
En nadat je dat gedaan hebt is het ook het laatste wat je hebt gehoord, je geld ben je kwijt en van die miljoenen zie je nooit iets
Het is grote bullshit. Er wordt je even iets lekkers voorgehouden.
De volgende stap is dat je er "even" iets voor moet doen.
Waarschijnlijk komt het erop neer dat je even een relatief klein bedrag moet storten op een rekening om op die manier de transactie mogelijk te maken.
En nadat je dat gedaan hebt is het ook het laatste wat je hebt gehoord, je geld ben je kwijt en van die miljoenen zie je nooit iets
-
coderood TS
- Infopolitie Gast
EVEN DUIDELIJKHEID !
Dit is internationaal,deze rotzooi,ik krijg ze tegenwoordig om de twee weken,elke keer van andere bedrijven,veel uit africa en veel uit engeland.
Het DOEL is : JOUW REACTIE want hiermee bevestig je je email adres voor toekomstige reclame en spam afval die ze je toesturen,want blijkbaar zijn er toch mensen di hier in trappen en , al is het maar 5 euro,storten,als 10.000 mensen dagelijks 5 euro overmaken...etc etc OPLICHTING DUS !
Zo te merken is er niets aan te doen want dit speelt al jaaaaaarenlang ....NIET REAGEREN dus,ook geen reactie terugsturen in de trend van : laat me met rust of iets dergelijks,ze wilen een bevestiging dat het email adres klopt,dit wordt door grote servers automatisch gecontroleerd....je leest er meer over op nederlandse grote HOAX info sites.
Je moet het zo zien,als je reageert krijg je NOG meer van dit soort emails.
Het DOEL is : JOUW REACTIE want hiermee bevestig je je email adres voor toekomstige reclame en spam afval die ze je toesturen,want blijkbaar zijn er toch mensen di hier in trappen en , al is het maar 5 euro,storten,als 10.000 mensen dagelijks 5 euro overmaken...etc etc OPLICHTING DUS !
Zo te merken is er niets aan te doen want dit speelt al jaaaaaarenlang ....NIET REAGEREN dus,ook geen reactie terugsturen in de trend van : laat me met rust of iets dergelijks,ze wilen een bevestiging dat het email adres klopt,dit wordt door grote servers automatisch gecontroleerd....je leest er meer over op nederlandse grote HOAX info sites.
Je moet het zo zien,als je reageert krijg je NOG meer van dit soort emails.
-
coderood TS
- Infopolitie Gast
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Onlangs ben ik gebeld door de duitse staatsloterij, ik heb geluisterd wat ze te vertellen hadden. Het kwam het kort op neer dat ze mijn visakaart nummer wilde hebben om de transactie makkelijker te maken. Nadat ik hun verteld te hebben met wie ze te doen hadden en ik ze dringend verzocht te hebben te stoppen met dit soort praktijken, kreeg de mevrouw aan de andere kant ineens een andere toon......Als ik geen nachtdiensten heb, slaap ik 's nachts..
Moraal van het verhaal.....nooit over internet dan wel de telefoon dit soort loterijen aangaan...Je wint nooit wat maar je bent wel het haasje mbt het kwijtraken van geld....
Moraal van het verhaal.....nooit over internet dan wel de telefoon dit soort loterijen aangaan...Je wint nooit wat maar je bent wel het haasje mbt het kwijtraken van geld....