Beste luitjes
afgelopen week is er nog een bon binnengekomen gedateerd op 4 nov
23 maart is hij pas uitgeschreven. (parkeren in een vergunning gebied, had het bord niet gezien 10min later bon).
moet ik deze nog betalen ik heb eens ooit gehoord dat het maar 4 maanden mag duren, is dit correct?
en zoja hoe ga ik hier dan tegenin???
help deze arme student ...
alvast bedankt
Kohen
bekeuring na 4 maanden op de mat, nog betalen?
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Kohen TS
- Infopolitie Gast
btw heb wel gezoch... zoek functie is echt ***** op dit forum daarnaast qoute ik evenWalter schreef:Sorry dat ik nu iets sneus ga zeggen, maar je bent de zoveelste al met deze domme vraag. Neem eens de moeite verder te kijjken op deze site en je komt de antwoorden wel tegen. Denk een keertje of tig.......
dokken dus!
"als de beschikking later dan 4 maanden na de pleegdatum op de mat valt (8 maanden bij huurauto’s) en er geen sprake is van bijzondere omstandigheden, dan zal de Officier van Justitie het beroep waarschijnlijk gegrond verklaren en hoeft u de sanctie niet te betalen. "
van verkeershandhaving website....
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Op de door u in uw tekst geplaatste sterretjes kan ik slechts het woord "super" plaatsen.Kohen schreef:
btw heb wel gezoch... zoek functie is echt ***** op dit forum daarnaast qoute ik even
"als de beschikking later dan 4 maanden na de pleegdatum op de mat valt (8 maanden bij huurauto’s) en er geen sprake is van bijzondere omstandigheden, dan zal de Officier van Justitie het beroep waarschijnlijk gegrond verklaren en hoeft u de sanctie niet te betalen. "
van verkeershandhaving website....
Verder heeft u kennelijk zelf al uw antwoord gevonden.
Zelf lees ik op de door u aangehaalde pagina:
In principe......; daar kan dus van worden afgeweken.Vraag
Binnen welke termijn moet de bekeuring op de mat liggen?
Antwoord
Bij verkeersovertredingen die onder de wet Mulder vallen (de lichtere overtredingen) behoort de CJIB-beschikking in principe binnen 4 maanden op de mat te liggen. Gaat het om een huurauto, dan moet de CJIB-envelop binnen 8 maanden ontvangen zijn. Er zijn situaties waarbij deze termijnen overschreden mogen worden, bijvoorbeeld bij tussentijdse verhuizingen of andere omstandigheden waardoor het langer duurt om de bestuurder/kentekenhouder te bereiken.
Bij overschrijding van deze termijnen is een beroep bij de Officier van Justitie aan te raden. Bij verkeersovertredingen die onder het strafrecht vallen, geldt een formele verjaringstermijn van twee jaar.
En :Er zijn situaties waarbij.......; kennlijk heeft men moeite gehad u te vinden (student met wisselende huisvesting/niet goed ingeschreven in de Gemeentelijke Basis Adminstratie??)
Zijn zomaar zaken die ook het OM kan aanhalen om u alsnog de sanctie op te leggen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
Beetje vreemd, want ik weet niet WAAR en op welke site je de zoekfunctie hebt gebruikt, maar NIET op dit forum.Kohen schreef:btw heb wel gezoch... zoek functie is echt ***** op dit forum daarnaast qoute ik even
Wel Julio
en nog een keerZoek Tijd: Ma 27 Mrt 2006, 16:34
Zoekvelden: Zoek alleen in tekst bericht
Zoektermen: Zoek voor een van de woorden of gebruik AND, OR en NOT
Sorteer Op: Plaatsingstijd
Sorteer Richting: Aflopend
Index forum: Alles Categorie: Stel uw vraag als gast
4 maanden
Status: OK
en ook etienne heeft hierop gezocht:Zoek Tijd: Ma 27 Mrt 2006, 16:35
Zoekvelden: Zoek alleen in tekst bericht
Index forum: Alles Categorie: Stel uw vraag als gast
beschikking
en ook.....ach, ik hoef ze hier niet allemaal neer te kwakken. Alleen deze 3 zoekopdrachten hadden allemaal de gewenste antwoorden naar boven getoverd.....Zoek Tijd: Ma 27 Mrt 2006, 16:37
Zoekvelden: Zoek in bericht titel en tekst
Index forum: Alles Categorie: Alles
termijn AND acceptgiro
We hebben op dit moment 84.021% slagingspercentage op zoekopdrachten. Mensen kunnen inderdaad soms iets niet vinden maar als je zoekt naar een checklist, en je tiept vervolgens chequelist in, dan vindt je GEEN treffers.......
Zoek Tijd: Ma 27 Mrt 2006, 15:49 Verwijder invoer
Zoekvelden: Zoek in bericht titel en tekst
Index forum: Alles Categorie: Alles
chequelist
Status: Failed!
Kortom, een opmerking nemen we hier wel degelijk serieus, maar doe het wel onderbouwd, en ga niet iets lopen blèren wat aantoonbaar niet waar is...
Als je nog iets zinnigs toe te voegen hebt, mag je me een pb sturen, maar ik vermoed dat er weinig reactie zal terugkomen. Daarom meteen maar een slotje, antwoord is gegeven.
Ter aanvulling:
Onder iedere pagina met ern vraag staat een opsoming van gelijkwaardige topics en wat zie ik daar als topic?
Na hoeveel maanden vervalt een boete?
Echt veel meer pushend met de antwoorden kunnen we niet zijn.
En oja, was er niet ook zoiets als een SCHATKIST?
Onder iedere pagina met ern vraag staat een opsoming van gelijkwaardige topics en wat zie ik daar als topic?
Na hoeveel maanden vervalt een boete?
Echt veel meer pushend met de antwoorden kunnen we niet zijn.
En oja, was er niet ook zoiets als een SCHATKIST?