gevaarlijke doordraaiende wieldoppen
Moderator: Moderatorteam
-
Ernst Eilering TS
- Infopolitie Gast
gevaarlijke doordraaiende wieldoppen
Ik had al eerder van die wieldoppen gezien die doordraaien als de auto al stil staat en vond dat best wel mooi. De afgelopen week reed ik echter achter zo'n auto en draaide samen met deze auto een andere weg op. Omdat ik de wielen zag draaien wist ik dat de auto in beweging was, wat natuurlijk niet zo bleek te zijn, ik boste er daardoor bijna achterop. Ook als zo'n auto van links komt schrik je soms behoorlijk omdat de auto wel stopt maar het lijkt door de doordraaiende wieldoppen dat de auto nog in beweging is waardoor je zelf (nood) maadregelen neemt die erg gevaarlijk kunnen zijn.
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Re: gevaarlijke doordraaiende wieldoppen
Die wieldoppen heten "spinners" en die mogen niet......Ernst Eilering schreef:Ik had al eerder van die wieldoppen gezien die doordraaien als de auto al stil staat en vond dat best wel mooi. De afgelopen week reed ik echter achter zo'n auto en draaide samen met deze auto een andere weg op. Omdat ik de wielen zag draaien wist ik dat de auto in beweging was, wat natuurlijk niet zo bleek te zijn, ik boste er daardoor bijna achterop. Ook als zo'n auto van links komt schrik je soms behoorlijk omdat de auto wel stopt maar het lijkt door de doordraaiende wieldoppen dat de auto nog in beweging is waardoor je zelf (nood) maadregelen neemt die erg gevaarlijk kunnen zijn.
En waarom niet?lady schreef:[
Die wieldoppen heten "spinners" en die mogen niet......
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Er is laatst een hele toppic aan gewijd.........ik gaat ff zoeken.....gvdbor schreef:En waarom niet?lady schreef:[
Die wieldoppen heten "spinners" en die mogen niet......
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Nee, kort samengevat staat dat er!Janssen schreef:Even het desbetreffende topic doorgelezen, maar volgens mij staat daar niet in dat het niet zou mogen. Uiteraard moeten deze goed bevestigd zijn en mogen ze niet te ver uitsteken, maar verder.....
Of lees ik nu ergens overheen?
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety