Hoi,
Via een vriend van me kwam ik op dit forum en hier kan ik deze vraag wel stellen,
Ik ben aangenomen bij de politie en ga over enkele maanden de opleiding in. Nu heeft mijn vrouw op haar werk een ruzie gehad met een vrouwelijke collega en hierbij zijn over en weer wat klappen gevallen. Nu is er dus door de andere vrouw aangifte gedaan van mishandeling.
Mijn vraag is: kan dit 'akkefietje''mijn aanstelling bij de politie in de weg staan? Ik baal er behoorlijk van..
Vriendelijk bedankt.
Mijn aanstelling in gevaar
Moderator: Moderatorteam
-
Boss TS
- Infopolitie Gast
In principe is het antecendenten-onderzoek al afgerond zoals ik het nu lees en dus zullen er naar mijns inzien geen vragen meer over komen. Mocht er toch nog een vraag komen, wees eerlijk want vaak weten ze meer van je dan je denkt en ze verrichten veelal geen half werk.
En zoals "SWAT" ook aangaf, wanneer je er zelf niet bij betrokken bent dan zal het wel loslopen.
Mvr Gr. Mark
Ps: Ik heb ze met ergere dingen bij de politie de opleiding in zien gaan.
En zoals "SWAT" ook aangaf, wanneer je er zelf niet bij betrokken bent dan zal het wel loslopen.
Mvr Gr. Mark
Ps: Ik heb ze met ergere dingen bij de politie de opleiding in zien gaan.
-
Josan TS
- Infopolitie Gast
- Flik
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Re: Mijn aanstelling in gevaar
Als er door beide partijen klappen zijn uitgedeeld, is het in elk geval verstandig dat uw vrouw ook aangifte gaat doen van mishandeling. Liefst met een getuige uiteraard.Roland2 schreef:Nu heeft mijn vrouw op haar werk een ruzie gehad met een vrouwelijke collega en hierbij zijn over en weer wat klappen gevallen. Nu is er dus door de andere vrouw aangifte gedaan van mishandeling.
-
Roland2 TS
- Infopolitie Gast
Het meningsverschil tussen mijn vrouw en haar collega ging oa over mij, maar ik ben er niet bij geweest en wist niet eens dat dir gebeurd was todat mijn vrouw het mij die middag erna vertelde..
er waren btw geen getuigen want ze stonden in een ruimte alleen.. haar woord tegen het zijne dus.. Maar omdat de andere vrouw aangifte heeft gedaan word mijn vrouw als 'verdachte' behandeld.. Erg jammer..
Zou een tegenaangifte zin hebben??
er waren btw geen getuigen want ze stonden in een ruimte alleen.. haar woord tegen het zijne dus.. Maar omdat de andere vrouw aangifte heeft gedaan word mijn vrouw als 'verdachte' behandeld.. Erg jammer..
Zou een tegenaangifte zin hebben??
- Flik
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Het lijkt me zeker dat een tegenaangifte zin heeft. Ook de andere vrouw wordt dan verdachte. Twee tegenstrijdige aangiftes en geen getuigen...
Let wel: ik adviseer hier als politie medewerker natuurlijk niet om de waarheid al te veel aan te passen. Hou in gedachten dat het doen van een valse aangifte strafbaar is.
Let wel: ik adviseer hier als politie medewerker natuurlijk niet om de waarheid al te veel aan te passen. Hou in gedachten dat het doen van een valse aangifte strafbaar is.