Hindernisbaan 3.20 minuut - Sporttest.
Moderator: Moderatorteam
-
coderood2 TS
- Infopolitie Gast
Hindernisbaan 3.20 minuut - Sporttest.
Ik wil hem ook hier graag stellen.
Volgende week moet ik even een hindernisbaan doen,die van 3.20.
Paar seconden te laat betekent ECHT over en uit ?
Ik heb namelijk,bij wijze van uitzondering,het korpsselectie gesprek al gehad,wat 100 % perfect was,nu maak ik me beetje zorgen over die sporttest.
Conditie van mij is op normaal niveau,maar ZEKER niks extras.
Ik loop op dit moment 850 meter in 4 minuten,en dan loop ik "normaal" hard.
Wat denken jullie ? Ik ben bijna 2 meter en weeg 91 kilo.
Bedankt alvast.
Paar seconden te laat betekent ECHT over en uit ?
Ik heb namelijk,bij wijze van uitzondering,het korpsselectie gesprek al gehad,wat 100 % perfect was,nu maak ik me beetje zorgen over die sporttest.
Conditie van mij is op normaal niveau,maar ZEKER niks extras.
Ik loop op dit moment 850 meter in 4 minuten,en dan loop ik "normaal" hard.
Wat denken jullie ? Ik ben bijna 2 meter en weeg 91 kilo.
Bedankt alvast.
-
coderood2 TS
- Infopolitie Gast
toevoeging
Die 850 meter,dit in verband met het totale parcour van 225 meter binnen 3.20,maar goed,de mattenkar en de ballen he ........ 
-
Leontine TS
- Infopolitie Gast
Hallo,
de tijd van 3.20 is volgens mij wel goed te halen voor de mannen hoor! En als je conditie op normaal niveau is moet je hem kunnen halen. Bij mij in de klas hebben er maar 2 het de eerste keer niet gehaald. Dit heeft dan ook te maken met verkeerd lopen of een hindernis onjuist nemen.
Maar of het gelijk over is als je de test niet haalt weet ik niet precies. Misschien is dit per korps verschillend. Ik denk dat als ze meerdere geschikte personen voor 1 vacature hebben en jij de enige bent die boven de tijd zat ze de andere dan sneller (dat waren ze uiteindelijk ook
) een kans geven.
En aangezien er ontzettend veel sollicitanten zijn binnen de politie lijkt het me beter om hem toch maar binnen de 3.20 min te lopen!
Succes!
de tijd van 3.20 is volgens mij wel goed te halen voor de mannen hoor! En als je conditie op normaal niveau is moet je hem kunnen halen. Bij mij in de klas hebben er maar 2 het de eerste keer niet gehaald. Dit heeft dan ook te maken met verkeerd lopen of een hindernis onjuist nemen.
Maar of het gelijk over is als je de test niet haalt weet ik niet precies. Misschien is dit per korps verschillend. Ik denk dat als ze meerdere geschikte personen voor 1 vacature hebben en jij de enige bent die boven de tijd zat ze de andere dan sneller (dat waren ze uiteindelijk ook
En aangezien er ontzettend veel sollicitanten zijn binnen de politie lijkt het me beter om hem toch maar binnen de 3.20 min te lopen!
Succes!
-
sentinel1984 TS
- Infopolitie Gast
ik heb de sporttest niet gehaald. Ik was (door het verkeerd nemen van een hindernis) 7 seconden te laat.
Omdat de rest goed was heeft politie utrecht me door laten gaan naar deel B.
Het is dus mogelijk dat als je te laat bent om een herkansing te krijgen. Maar gewoon goede pas zetten en je haalt het.
Succes
Omdat de rest goed was heeft politie utrecht me door laten gaan naar deel B.
Het is dus mogelijk dat als je te laat bent om een herkansing te krijgen. Maar gewoon goede pas zetten en je haalt het.
Succes
-
Briges TS
- Infopolitie Gast
-
Bertus TS
- Infopolitie Gast
Ik neem aan dat het parcours eerst duidelijk uitgelegd wordt zodat je precies weet hoe je moet lopen?
Waneer krijg je deze test eigenlijk. Als je alles goed hebt gedaan en deze gaat niet goed, heb je dus eigenlijk een hele periode voor niets gedaan hetzelfde geld voor de ogentest. Dit lijkt me wel een ramp.
Waneer krijg je deze test eigenlijk. Als je alles goed hebt gedaan en deze gaat niet goed, heb je dus eigenlijk een hele periode voor niets gedaan hetzelfde geld voor de ogentest. Dit lijkt me wel een ramp.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Re: Hindernisbaan 3.20 minuut - Sporttest.
De hinderenisbaan goed lopen? Dat begint met hem niet onderschatten.coderood2 schreef:Ik wil hem ook hier graag stellen.
Bedenk ook dat recht toe recht aan lopen op een aardig, constant tempo veel minder zwaar is dan lopen-bocht-lopen-overdekast-lopen-springen-springen-bocht-lopen-karvanoverde100kiloduwen-lopen- bukken-baltillen-lopen-bukkenballoslaten etc etc
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Joh, het kan tijdens elk moment van de selectie misgaan. Maar wees gerust, de sporttest zit helemaal aan het begin van de selectie en er staat iemand in het midden van de baan om je te gidsen, als je dat wilt.Bertus schreef:Ik neem aan dat het parcours eerst duidelijk uitgelegd wordt zodat je precies weet hoe je moet lopen?
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
Opbouwen en krachten verdelen dat is het belangrijkste! De sportdocent leidt je door de baan heen, en noemt ook of je op schema loopt.Roberto schreef:De 3.20 min. moet zeker te halen zijn, ook al ben je geen topatleet.
Rustig opbouwen en je krachten verdelen en dan komt alles goed.
Tip: de laatste twee rondes volle bak gaan.
Veel mensen gaan na 3 rondes stuk omdat ze de eerste rondes te hard van stapel zijn gelopen.
De hindernisbaan is te doen, maar onderschat het ook niet.
Bij ZHZ is het ook: niet op tijd is helaas pindakaas.
For the record: mijn tijd was 3.26 (ben vrouw gelukkig, was dus ruim binnen de tijd)
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
Toppie prestatie van je Kirs.Kirs schreef:Opbouwen en krachten verdelen dat is het belangrijkste! De sportdocent leidt je door de baan heen, en noemt ook of je op schema loopt.Roberto schreef:De 3.20 min. moet zeker te halen zijn, ook al ben je geen topatleet.
Rustig opbouwen en je krachten verdelen en dan komt alles goed.
Tip: de laatste twee rondes volle bak gaan.
Veel mensen gaan na 3 rondes stuk omdat ze de eerste rondes te hard van stapel zijn gelopen.
De hindernisbaan is te doen, maar onderschat het ook niet.
Bij ZHZ is het ook: niet op tijd is helaas pindakaas.
For the record: mijn tijd was 3.26 (ben vrouw gelukkig, was dus ruim binnen de tijd)
Ik deed er vorig jaar 3.01 min. over en dat ik eigenlijkaan het eind nog over had.
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45