Boefen is met een V: boeven!
Jeetje, dat is toch het eerste wat jullie moeten zien!
boefen
Moderator: Moderatorteam
Ach zo hebben een kind ook weer iets geleerd toch!thijeleo schreef:Kirs, ik ga er van uit dat een kind deze vraag stelde. Daarom laat ik het zo. Als jij de vraag had gesteld, was het heel wat anders geweest. Dan was het goed geweest voor een bekende draai om de oren.....
Oei, ik hou me rustig, zit niet te wachten op jouw draai om mijn oren!
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
Re: boefen
En welke rechter was dat??? Die moeten we dan een bos bloemen sturen...etienne schreef:Die pakken we op zodat ze geen foute dingen meer kunnen doen. Dan moet de boef naar de rechter en stuurt de rechter de boef naar de gevangenis.robin schreef:wat doen julli met de boefen
Re: boefen
in het gevang is er altijd de mogelijkheid dat men tracht te ontsnappen 
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Hanneke Derksen TS
- Infopolitie Gast
Haha ik zou niet weten wie het is, en als zou ik weten wie het was, dan had ik hem heus wel verteld wat er met een dergelijke "boef" zou gebeuren.Walter schreef:maar dan is de vraag Ron: kennen zij mekaar? that is the question....
Leuker is het als we de vraag anders stellen:
Wat zou er met een dergelijke boef gebeuren wanneer die politie mensen aanvalt? kijk dan krijg je pas de leuken verhalen :-)
Groetjes Hanneke
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Hanneke Derksen TS
- Infopolitie Gast
Hahah ik denk dat het taalgebruik precies goed is. Het iq van de verdachtte kan niet hoog zijn, wanneer die een politeagent aanvalt. Je weet dat dit harde gevolgen ten conclusie heeft :-) Dus ik denk dat je zo wel goed zit!The Scorpion schreef:Dan zeggen wij : Foei, doe eens niet. Laat die steen eens vallen.
(het taalgebruik kan aangepast worden indien de ernst of het intellect van de verdachte daar om vraagt)
Groetjes Hanneke