aanhangwagen tandemasser

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
e.krukkert TS
Infopolitie Gast

aanhangwagen tandemasser

Ongelezen bericht door e.krukkert »

Ik rijdt met een opel zafira met een gewicht van =/- 1400 kg. Ik wil een aanhangwagen huren!
Zelf heb ik rijbewijs met B.
Bij een verhuur bedrijf krijg ik te horen dat ik geen tandemasser met huif mag rijden omdat dit boven de 700kg gaat. Ik mag alleen een enkelasser met huif achter mijn auto trekken.

Bij een ander verhuurbedrijf krijg ik te horen dat er een verschil in tamdemassers zit, n.l.??

Je hebt de tandemasser met de bak tussen de wielen en hier mag je dan wel mee rijden en je hebt een tandemasser met de bak boven de wielen en hier mag je met rijbewijs B niet mee rijden.

Ik kan op de sites van internet ook geen duidelijkheid krijgen, heeft iemand hier de juiste informatie over geven
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

8) Zucht.....

Het aantal assen maakt op zich niet uit, er zijn ook tandamassers die zijn terug gekeurd naar de 750 kilo.
En er zijn ook tal van situatie`s te noemen waar u met een aanhangwagen boven de 750 mag rijden zonder een E.

KIJK hier maar eens
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Kijk even op onze website. De link vindt U in het berichtje hierboven.

Deze vraag is al vaak aan de orde geweest. Indien u na het lezen van de informatie op de website nog vragen heeft, kunt u een moderator een mailtje sturen met verzoek dit topic opnieuw te openen.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten