mijn vraag is, ik heb een tatoeage op mijn linke arm(ik kan moeilijk korte mouwen dragen) is dat een nadeel tiijdens de solicitatieprocedeure (bij de politie)of moet ik gewoon niks over zeggen het is toch privacy? Bij voorbaat bedankt laats heb ik hier vragen gesteld en na jullie antwoorden was ik opgelucht, hartstikke bedankt!
tatoeages
Moderator: Moderatorteam
-
Hogir TS
- Infopolitie Gast
tatoeages
Hallo iedereen,
mijn vraag is, ik heb een tatoeage op mijn linke arm(ik kan moeilijk korte mouwen dragen) is dat een nadeel tiijdens de solicitatieprocedeure (bij de politie)of moet ik gewoon niks over zeggen het is toch privacy? Bij voorbaat bedankt laats heb ik hier vragen gesteld en na jullie antwoorden was ik opgelucht, hartstikke bedankt!
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
hogir TS
- Infopolitie Gast
tatoeages
Hartstikke bedankt. Wat ik allemaal hoor dan word ik gewoon gek!Walter schreef:volgens mij mag dat tegenwoordig.
als ik zie waar ze bij ons meelopen dan zijn erbij die op de armen alleen maar tatoeages hebben.
lijkt me niet dat het een geschreven criterium is dat het niet mag. of een selectiecie er onbewust wel over oordeelt zou ik niet weten.
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Wat wel kan is dat de korpsleiding je op kan leggen dat je alleen maar lange mouwen mag dragen. Ik heb zelf ook tattoo's. Een daarvan komt een kleine 2 centimeter onder mijn mouw vandaan. Hier heb ik nog nooit iets van gehoord. Vaak alleen maar nieuwsgierige mensen die willen weten wat het is. Maar ik geloof niet dat het een grond kan zijn voor afwijzing.
Groetjes Kale
Groetjes Kale
-
TSp TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
Inderdaad ik denk dat het geen probleem zou moeten zijn, maar de kans bestaat wel dat je alleen lange mouwen mag dragen.
Het is wel privacy zoals je zelf al zei, maar ik zou het tijdens de sollicitatie wel meenemen. Misschien als ze er later achter komen, dat je er toch wel problemen mee kan krijgen.
Heb persoonlijk helemaal niks tegen tatoeages
Het is wel privacy zoals je zelf al zei, maar ik zou het tijdens de sollicitatie wel meenemen. Misschien als ze er later achter komen, dat je er toch wel problemen mee kan krijgen.
Heb persoonlijk helemaal niks tegen tatoeages
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
het gaat erom dat men bij de politie graag representatieve mensen wil hebben. wat niet zegt dat iemand met tattoos of piercings dat niet is, maar de gemiddelde leidinggevende binnen de Nederlandse Politie zal er echter wel anders over denken. Niet als mens maar als die leidinggevende. Verbieden kunnen ze het niet. Nader regels stellen omtrent het verbergen natuurlijk wel. Ik meen mij ook te herinneren dat er ooit eens een klein relletje is geweest van een collega die die dingen had en er op aangesproken was. Maar zeker weten doe ik dat niet.
En als de politie Nederland representatief wil zijn, moeten ze denk ik eens beginnen met 1 uniformiteit van kleding e.d. Dat is nu ook een zooitje.
En als de politie Nederland representatief wil zijn, moeten ze denk ik eens beginnen met 1 uniformiteit van kleding e.d. Dat is nu ook een zooitje.
-
hogir TS
- Infopolitie Gast
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de moeite dat jullie genomen hebben om mijn vraag te beantwoorden en ik heb zelf helemaal geen moeite met mijn tatoeage uiteindelijk het vertegenwoordig mijn gevolens!TSp schreef:(ik kan moeilijk korte mouwen dragen)
Heb je er zelf sowieso ook al moeite mee dan?
Er zijn natuurlijk alternatieven om een tattoo te laten verwijderen.
Overigens: wijlen prins Bernard had ook een tattoo op zijn onderarm.
-
Mohaa TS
- Infopolitie Gast
Ik heb ook een tatoo en dit heeft bij ook geen problemen opgfeleverd.
Ik denk wel sdat het uitmaakt wat voor Tatoo heb je gezet.
Ik bedoel laten we eerlijkzijn een bloementje komt anders over dan iets met bijvoorbeeld een bepaalde kruis.
Ik denk dat je het niet moet verzwijgen maar ook mee te koop moet lopen.
Ik denk wel sdat het uitmaakt wat voor Tatoo heb je gezet.
Ik bedoel laten we eerlijkzijn een bloementje komt anders over dan iets met bijvoorbeeld een bepaalde kruis.
Ik denk dat je het niet moet verzwijgen maar ook mee te koop moet lopen.