Amerikaan
Moderator: Moderatorteam
-
Calvin TS
- Infopolitie Gast
Amerikaan
Hallo allemaal,
ik heb een Dodge uit Amerika gehaald en nu heb ik een vraagje.
Deze auto maakt nogal wat geluid. Nu is dat in Amerika geen probleem maar is dat ook zo in Nederland? Het geluid wordt veroorzaakt door de zware motor die erin ligt. Er is dus geen defect aan de auto.
Alvast bedankt
ik heb een Dodge uit Amerika gehaald en nu heb ik een vraagje.
Deze auto maakt nogal wat geluid. Nu is dat in Amerika geen probleem maar is dat ook zo in Nederland? Het geluid wordt veroorzaakt door de zware motor die erin ligt. Er is dus geen defect aan de auto.
Alvast bedankt
-
een meelezer TS
- Infopolitie Gast
Julio schreef:Is het voertuig al ingevoerd en door de RDW gekeurd??
Waarom RDW gekeurd???? wat heeft dat met het uitlaat geluid te maken????
Ik heb hier al zovaak gelezen dat ook al is een auto met een 'sportieve uitlaat' goedgekeurd door de RDW (of APK) dat er hiervoor altijd nog een boete kan worden gegeven alleen al om het feit dat het geen E-keur zou hebben.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
daar gaat het toch in dit geval niet om.wout schreef:RDW en APK zijn toch echt twee verschillende dingen hoor...
de Rijks Dienst van Wegverkeer heeft oa een controlerende functie op de Algemene Periodieke Keuring.
Maar bij een (goed)keuring bij de RDW krijg je gratis een jaar lang een APK goedgekeurde auto.
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
-
Calvin TS
- Infopolitie Gast
Hij is gekeurd en goed bevonden. Ik ben laatst wel stilgezet langs de kant van de weg en die agent die vertelde mij dat de wagen teveel geluid maakt. Hij gaf me er alleen geen boete door. Ik kan er toch niets aan doen dat de auto zo'n geluid maakt, ik heb hem zo gekocht, orgineel gelaten en laten keuren. Het is nu eenmaal een zware motor die erin ligt.
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast