Meeting via internet

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

keymat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Of zij.... :D
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Het is op zich ook niet erg dat iemand voorzorgsmaatregelen neemt en daar informatie over vergaart, maar waar mij het om gaat is de vergelijking tussen een internet-dating in het buitenland en een ontvoering tijdens je werk door rebelen in het buitenland.

Wereldje van verschil.
Is m.i. niets eens meer de vegelijking tussen appels en peren.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt keymat. Ik bedoel, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik ben trouwens een man/jongen (18 )

Verder vinden mijn ouders het ook handiger om voordat ze mij iets verbieden toch eerst de mening van een agent te horen. Als een agent zegt van nou gewoon doen joh, dan zullen zij daarin meegaan. Zo niet, dan zullen zij zich daar ook bijvoegen.

HK
Venzent TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Venzent »

Anonymous schreef:Bedankt keymat. Ik bedoel, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik ben trouwens een man/jongen (18)

Verder vinden mijn ouders het ook handiger om voordat ze mij iets verbieden toch eerst de mening van een agent te horen. Als een agent zegt van nou gewoon doen joh, dan zullen zij daarin meegaan. Zo niet, dan zullen zij zich daar ook bijvoegen.

HK
De mening of gedachtengang die een agent hier zal geven zal puur op gezond verstand berusten. Niet beroepsmatig. Indien je ouders een grientje gezond verstand hebben, kunnen ze zelf een beslissing nemen op hun gezonde verstand.
keymat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

@ Gast, graag gedaan en veel plezier op jouw vakantie, mits je nog gaat....
J o h a n
Stamgast
Geslacht:

Ongelezen bericht door J o h a n »

Ik heb het verhaaltje even meegezen, en het regeltje" kon daar voor onbeperkte tijd blijven viel me op".

Ik weet natuurlijk niet in welke situatie je partner je bevindt, maar aangezien je 18 jaar bent, vraag ik me af van welke leeftijd is de chatmate?

Is de chatmate een man?

Als je naar Zweden afreist voor een afspraak met een 16,17 jarige jongedame voorzie ik minder problemen dan wanneer het een oudere man betreft.

Daarom is het ook zo moeilijk om goed advies te geven.

Google maar een op " internet date".

Johan
Gesloten