Opendagen/Voorlichting ?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

sleepy hunter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sleepy hunter »

Foreverbleu leuk idee om iemand te zoeken die al bij de politie werkt.Alleen hij was eerder hij vond mij.Koste weer mijn zakgeld.
Maar het AT zoekt toch zelf zijn mensen uit.Ik bedoel naar zoveel jaar ervaring kun je je beschikbaar stellen voor het at en als ze denken wordt je hier voor uitgenodigd.Ik bedoel te zeggen zo van :" Ik ga bij de politie en ga aan de slag bij het AT". Of zit ik nu fout,je kunt als "burger" toch niet gelijk naar het AT?
sander
PJ TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door PJ »

sleepy hunter schreef:Foreverbleu leuk idee om iemand te zoeken die al bij de politie werkt.Alleen hij was eerder hij vond mij.Koste weer mijn zakgeld.
Maar het AT zoekt toch zelf zijn mensen uit.Ik bedoel naar zoveel jaar ervaring kun je je beschikbaar stellen voor het at en als ze denken wordt je hier voor uitgenodigd.Ik bedoel te zeggen zo van :" Ik ga bij de politie en ga aan de slag bij het AT". Of zit ik nu fout,je kunt als "burger" toch niet gelijk naar het AT?
sander
Direct naar het AT kan momenteel maar dat is hoge uitzondering je moet dan wel van de BSB afkomen b.v.. Wel moet je dan nog steeds je basis politie diploma halen en daar ben je een paar jaartjes zoet mee.

Anders is het -> basis politieopleiding -> straatervaring opdoen 3 jaar -> selectiedag -> 3 daagse intest.
Gesloten