Rijbewijs traktor
Moderator: Moderatorteam
-
Harm TS
- Infopolitie Gast
Rijbewijs traktor
Hallo,
Ik werk in de landbouw en ik rij regelmatig op een traktor.
Nu is mijn vraag, moet ik nu een rijbewijs hebbe? Ik ben al wel 18j maar niet in het bezit van een rijbewijs.
Ik werk in de buurt van de Belgische grens en heb de kans wel eens geconteroleerd te worden.
Mijn vraag is wat ik nou alemaal bij moet hebben op de traktor...
Hopelijk kan iemand mij daar een antwoord op geven?
Ow jah ik heb wel een kentekenplaat op de traktor.
Groeten, Harm
Ik werk in de landbouw en ik rij regelmatig op een traktor.
Nu is mijn vraag, moet ik nu een rijbewijs hebbe? Ik ben al wel 18j maar niet in het bezit van een rijbewijs.
Ik werk in de buurt van de Belgische grens en heb de kans wel eens geconteroleerd te worden.
Mijn vraag is wat ik nou alemaal bij moet hebben op de traktor...
Hopelijk kan iemand mij daar een antwoord op geven?
Ow jah ik heb wel een kentekenplaat op de traktor.
Groeten, Harm
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Beste Harm,
Volgens mij lopen er bij jou in het gebouw voldoende student-aspiranten rond om dit even aan te vragen, of misschien kun je het vinden op het blackboard van de school?
in opleiding voor de boerenpolitie, of ben je per ongeluk de achterdeur van de politieacademie binnengereden?Ik werk in de landbouw en ik rij regelmatig op een traktor.
Volgens mij lopen er bij jou in het gebouw voldoende student-aspiranten rond om dit even aan te vragen, of misschien kun je het vinden op het blackboard van de school?
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
En naast de verkeerswetgeving moet je ook wat gaan doen aan je Nederlandse taal. Als je zo later een pv wilt inleveren:
ik rij=ik rijd
hebbe=hebben
geconteroleerd=gecontroleerd
alemaal=allemaal
ow jah=o ja (is trouwens nog korter ook, dus wat het nut is om dat te gebruiken)
maar het zal wel bij je vermomming horen.
ik rij=ik rijd
hebbe=hebben
geconteroleerd=gecontroleerd
alemaal=allemaal
ow jah=o ja (is trouwens nog korter ook, dus wat het nut is om dat te gebruiken)
maar het zal wel bij je vermomming horen.
-
andre TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Hmmmmm,beamer schreef:Al is de leugen nog zo snel, MotoRon achterhaalt de waarheid wel...
Beamer, staat er in het opleidingsreglement van de Politieacademie niets over fraude? Op de KMA betekent dat een voordracht aan de Vaste Commissie Examens die op haar beurt een voorstel tot ontheffing uitbrengt aan de G-KMA!
Het aannemen van de naam van een andere persoon is in ons reglement gelijksgesteld aan fraude!
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
Harm, je ziet het, je kunt wel proberen, maar je komt wel er betrapt over als je zo snel door de mand valt.
Thunderstreak: in de statuten van het forum staat o.a. dat het team infopolitie altijd haar medewerking zal verlenen aan fraude-onderzoeken bij de politie-academie (een van de weinige instituten waar medewerking aan verleend wordt). Mocht men dus vragen hebben.......
Thunderstreak: in de statuten van het forum staat o.a. dat het team infopolitie altijd haar medewerking zal verlenen aan fraude-onderzoeken bij de politie-academie (een van de weinige instituten waar medewerking aan verleend wordt). Mocht men dus vragen hebben.......
- The Scorpion
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Ik bedenk me nu dat het een les in undercover opereren kan zijn geweestThe Scorpion schreef:Ik probeer niet te snel te happen, maar ik wil het zeker weten : er gaat toch geen student gebeerd worden omdat hij op deze manier een vraag beantwoord wil hebben?
Zo ja, zou ik tot bloedens toe braken namelijk.
Zo nee, niks gezegd.
edit: ik zwijg
- The Scorpion
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
Nee, een dergelijke regel kennen wij niet, omdat het integriteitsstatuut immers zegt dat de politieambtenaar altijd eerlijk is en niet liegt...ThunderSTreak schreef:Hmmmmm,beamer schreef:Al is de leugen nog zo snel, MotoRon achterhaalt de waarheid wel...
Beamer, staat er in het opleidingsreglement van de Politieacademie niets over fraude? Op de KMA betekent dat een voordracht aan de Vaste Commissie Examens die op haar beurt een voorstel tot ontheffing uitbrengt aan de G-KMA!
Het aannemen van de naam van een andere persoon is in ons reglement gelijksgesteld aan fraude!