voorkomen na 31 km buiten de bebouwde kom te hard gereden.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Knakker schreef:Ik vind het ook een vreemde gang van zaken 31 km bubeko, daar krijg je toch gewoon een acceptgiro voor ook al is het boven de 30???
De reden zou kunnen zijn dat het niet de eerste keer is dat de TS te hard heeft gereden.
Zie haar eigen uitspraak.
de 2e maar de eerste is al e een lange tijd geleden ik had ook om een schikkingsvoorstel gevraagd maar dat is afgewezen ik vraag mij af wat ik kan verwachten.
motormuiss TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door motormuiss »

Anonymous schreef:
Briges schreef:Is dit de eerste grove overtreding van u, of de zoveelste?
de 2e maar de eerste is al e een lange tijd geleden ik had ook om een schikkingsvoorstel gevraagd maar dat is afgewezen ik vraag mij af wat ik kan verwachten.
Hoeveel was de eerste keer te hard en wat was het boetebedrag toen?
Wat is voor u lang geleden?
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Als de 'recidiveregeling' nog van kracht is (en u langer dan een jaar geleden voor 't laatst gepakt bent) wordt het eea nog immer met een 'standaardboete' zonder rijontzegging afgehandeld. Ook niet met een voorwaardelijke... Misschien toch meer aan de hand?

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

zijlvaart67 schreef:Als de 'recidiveregeling' nog van kracht is (en u langer dan een jaar geleden voor 't laatst gepakt bent) wordt het eea nog immer met een 'standaardboete' zonder rijontzegging afgehandeld. Ook niet met een voorwaardelijke... Misschien toch meer aan de hand?

de boetes die ik verder in deze anderhalf jaar heb gekregen waren kleine overtredingen en 1 van 70 euro oke is niet goed te praten maar ik zit hele dagen op de weg wat wel meer mensen zitten. maar ik heb geen moord gepleegd of i.d. ik zie wel wat er van komt als ik het er niet mee eens ben dan kan ik alsnog in hoger beroep gaan.
jullie horen het wel hoe de straf uitpakt.
allemaal bedankt alvast voor de reaktie.
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Oke, in ieder geval succes.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

andre schreef:Oke, in ieder geval succes.
moest vandaag voorkomen gewoon een lachertje kreeg een boete van 230 euro
en mocht het een volgende x weer voorkomen harder rijden dan 30 km dan ben ik weer maanden mijn rijbewijs kwijt.
ik begrijp dat ik fout ben geweest maar dit had ook schriftelijk afgehandeld kunnen worden
er zijn ergere dingen in dit land aan de hand dit is zonde van de tijd bestraf de criminelen wat eerder maar nee die lopen na een halve dag weer buiten dit is dan de rechtstat in nederland.
dank jullie allemaal voor jullie reakties.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Anonymous schreef:
moest vandaag voorkomen gewoon een lachertje kreeg een boete van 230 euro
en mocht het een volgende x weer voorkomen harder rijden dan 30 km dan ben ik vier maanden mijn rijbewijs kwijt.
ik begrijp dat ik fout ben geweest maar dit had ook schriftelijk afgehandeld kunnen worden
er zijn ergere dingen in dit land aan de hand dit is zonde van de tijd bestraf de criminelen wat eerder maar nee die lopen na een halve dag weer buiten dit is dan de rechtstat in nederland.
dank jullie allemaal voor jullie reakties.

Wij gaan vast meer van jou horen! :D
Gesloten