Als ik mijn kenteken laat schorsen en laat mijn auto op een openbaar parkerterrein hoe weet men dat hij daar staat en dat hij geschorst is?
alvast bedankt
schorsing kenteken
Moderator: Moderatorteam
Schorsen houdt in dat er geen verzekering/belasting betaald hoeft te worden of gekeurd hoeft te zijn.
Op het moment dat wij een kenteken opvragen horen we dat het kenteken per ingaande van een bepaalde datum geschorst is.
Staat de auto op de voor het openbaar verkeer openstaande weg dan is op dat moment de schorsing niet langer van kracht, moet die dus verzekerd en gekeurd zijn.
Op het moment dat wij een kenteken opvragen horen we dat het kenteken per ingaande van een bepaalde datum geschorst is.
Staat de auto op de voor het openbaar verkeer openstaande weg dan is op dat moment de schorsing niet langer van kracht, moet die dus verzekerd en gekeurd zijn.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Bedankt gvdbor jullie gaan toch niet alle parkeerde auto's kentekens controllen?gvdbor schreef:Schorsen houdt in dat er geen verzekering/belasting betaald hoeft te worden of gekeurd hoeft te zijn.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
je zult nog meemaken hoeveel kentekens worden nagetrokken, maar dan is het een dure les geworden.Anonymous schreef:Bedankt gvdbor jullie gaan toch niet alle parkeerde auto's kentekens controllen?gvdbor schreef:Schorsen houdt in dat er geen verzekering/belasting betaald hoeft te worden of gekeurd hoeft te zijn.