regels en wetgeving betreft vrijgezellen veiling
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
regels en wetgeving betreft vrijgezellen veiling
Ik heb geprobeert het op internet te vinden maar das zoeken naar een naald in een hooiberg.
Mijn vraag is: Wat zijn de regels en wetgeving waar ik rekening mee moet houden als mijn club een vrijgezellen veiling wilt houden.
Ik wil namelijk niet achter af problemen krijgen.
Mijn vraag is: Wat zijn de regels en wetgeving waar ik rekening mee moet houden als mijn club een vrijgezellen veiling wilt houden.
Ik wil namelijk niet achter af problemen krijgen.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Als het gewoon binnen de club is en er word niet geadverteerd etc, dan lijken vergunningen mij enigsinds overbodig.
Gaat het wat groter opgezet worden, veel publiek van buitenaf etc. dan is het denk ik wel raadzam om even contact op te nemen met de gemeente. Dit is de instantie die de vergunning moet verstrekken.
Maar vergunning of geen vergunning, Guido dient natuurlijk uitgenodigd te worden
Gaat het wat groter opgezet worden, veel publiek van buitenaf etc. dan is het denk ik wel raadzam om even contact op te nemen met de gemeente. Dit is de instantie die de vergunning moet verstrekken.
Maar vergunning of geen vergunning, Guido dient natuurlijk uitgenodigd te worden
-
Blowfish TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Blowfish TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
het is inderdaad de bedoeling dat het wat grooter word op gezet.Wess schreef:Als het gewoon binnen de club is en er word niet geadverteerd etc, dan lijken vergunningen mij enigsinds overbodig.
Het is namelijk de bedoeling dat vrijwilligers worden "verkocht" (hun tijd, niet zij zelf) om zo geld in te zamelen voor de club.
Dit zou als ik het goed op gezet kan krijgen, tijdens een conventie moeten gaan gebeuren.
En Guido is uitgenodigd als ie zelf z'n kaartje voor de conventie betaald + z'n onderdak.
de conventie in kwestie: http://www.abunaicon.nl
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Wanneer de veiling gehouden word in een conferentie centrum/zalencentrum of iets dergelijks dan is daar ongetwijfeld een vergunning aanwezig voor een bepaald aantal bezoekers.Anonymous schreef:het is inderdaad de bedoeling dat het wat grooter word op gezet.Wess schreef:Als het gewoon binnen de club is en er word niet geadverteerd etc, dan lijken vergunningen mij enigsinds overbodig.
Het is namelijk de bedoeling dat vrijwilligers worden "verkocht" (hun tijd, niet zij zelf) om zo geld in te zamelen voor de club.
Dit zou als ik het goed op gezet kan krijgen, tijdens een conventie moeten gaan gebeuren.
En Guido is uitgenodigd als ie zelf z'n kaartje voor de conventie betaald + z'n onderdak.
de conventie in kwestie: http://www.abunaicon.nl
Gaat het om een andere locatie of is een vergunning er niet, dan even langs de gemeente. Denk erom dat gemeenten altijd langzamer werken dan je lief is.....
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
De conventie is op het terrein van de universiteit van Enschede, en word door Studenten daar elk jaar geregeld. Ik gok dat ze daar een vergunning voor hebben, zo niet dat is niet mijn zaak.
Ik wil enkel weten waar ik rekening mee moet houden wat betreft wet en regelgeving op het gebied van het houden van een vrijgezellen veiling.
(en het evenement is pas in Oktober
Dus tijd zat!)
Ik wil enkel weten waar ik rekening mee moet houden wat betreft wet en regelgeving op het gebied van het houden van een vrijgezellen veiling.
(en het evenement is pas in Oktober