niet eens met bekeuring rood licht
Moderator: Moderatorteam
-
rood licht TS
- Infopolitie Gast
niet eens met bekeuring rood licht
hallo ik ben staande gehouden door 2 politie die racisties overkwamen en schreven mij en bon van 130 euro ze zeggen dat ik door rood heb gereden terwijl dat niet klopt ik reed oranje en nu ben ik er ziek van geworden hoofdpijn en ik vind het ergvoor mij als buitenlander wat moet ik doen kent iemand en goeie site waar ik bezwaarformulier vind.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
de discussie over wel of niet rood cq oranje voeren we hier niet. wij waren er niet bij. en bij oranje moet je ook stoppen trouwens.
bezwaar aantekenen staat omschreven op het gele briefje die u eventueel heeft gehad. zo niet, staat het op de bon die binnenkomt.
En begin niet meteen te mekkeren over het buitenlander zijn, daar krijg ik pas hoofdpijn van.
Heel stiekem vraag ik me trouwens af hoe 'buitenlands' je bent. Je tekst is niet consequent wat betreft fouten in de zinsopbouw en lidwoorden vergeten en dergelijke. Maar och, ik kan het fout hebben natuurlijk.
bezwaar aantekenen staat omschreven op het gele briefje die u eventueel heeft gehad. zo niet, staat het op de bon die binnenkomt.
En begin niet meteen te mekkeren over het buitenlander zijn, daar krijg ik pas hoofdpijn van.
Heel stiekem vraag ik me trouwens af hoe 'buitenlands' je bent. Je tekst is niet consequent wat betreft fouten in de zinsopbouw en lidwoorden vergeten en dergelijke. Maar och, ik kan het fout hebben natuurlijk.
Wie rent, bekent!
Re: zie tekst
Voor jezelf is het vooral in de auto nogal moeilijk in te schatten of je nog door oranje bent gevlogen. Iemand die achter je rijdt of in ieder geval in de buurt is kan dat een stuk beter zien. Maar omdat je een buitenlander bent komen ze rasistisch over of is daar een andere reden voor? Het klinkt nu namelijk een beetje naar vluchtgedrag (ja maar ik ben marrokaan en daarom moeten ze mij hebben! anders niet!!!!)rood licht schreef:ik door rood heb gereden terwijl dat niet klopt ik reed oranje
Met een bezwaar tegen de roodlicht boete geef ik je niet veel kans. En als de "discriminatie" je echt zo dwars zit kan je daarover tegen beide agenten een klacht indienen op het politiebureau.