strafblad

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
hogir TS
Infopolitie Gast

strafblad

Ongelezen bericht door hogir »

Hallo iedereen
mijn vraag is: sinds kort heb ik per toeval meegekregen dat ik een strafblad heb. Ik heb zelf geen misdrijf gepleegd politie heeft ons meegenomen naar de politieburo.wij waren driehonderd demonstranten en ik was per toeval daar terechtgekomen! In die brief staat dat die zak geseponeerd(die hoofdverdachten hebben wel straf gekregen) is wegens gebrek aan bewijs. Dat gebeurde allemaal begin 1999! Ik wil heel graag bij de politie solliciteren! Wat kunnen jullie mij aanbevelen? Bij voorbaat bedankt! :(
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Verkeerde plaats, verkeerde moment daar geloof ik niet in bij een demo waar 300 demonstranten worden aangehouden. Ik kan u een heel verhaal vertellen over heel veel politie-agenten aanwezig, charcherende me-ers, vorderingen, etc . Of u moet doof zijn en oogkleppen op hebben.

Maar goed is mijn mening en ik ken uw zaak niet en zal daar dan ook niet over oordelen!

Wat u kunt doen is bureau werving en selectie bellen in de regio waar u wilt solliciteren. Leg uw vraag daar neer. Iemand die solliciteert bij de politie hoeft geen heilig boontje te zijn, met andere woorden u mag best een verleden hebben, ligt alleen aan gepleegde feiten, recedive en hoelang geleden.

gr en succes, mashi
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

als een zaak is geseponeerd (geen straf in dit geval dus) staat at wel achter je naam. een soort van strafblad dus.
gewoon zeggen, hoor je vanzelf wat werving en selectie er van vindt.
Wie rent, bekent!
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Een seponering is geen veroordeling en mag dus niet al te zwaar mee tellen.
Stay safe out there.
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Dat hoop ik ook, ooit ook zo'n soort situatie meegemaakt, wel eens eerder beschreven op het forum.
Zaak is ook geseponeerd.
Ben bij de marrechaussee gekomen, daarna Beveiliging, en nu ook als Boa..
Tja maar ik denk dat de reden tot sepo er ook wel toe doet en welk feit er gepleegd is.
In het geval van TS.. Tja ik zelf denk dat het geen probleem zal vormen, maar dat beslist altijd nog het korps/werving selectie.

Succes en lieg er nooit om bij je sollicitatie TS!!
Gesloten