Klacht

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
E. Jagerman TS
Infopolitie Gast

Klacht

Ongelezen bericht door E. Jagerman »

Ik ben beroepschauffeur in Amsterdam. Indien ik een fout maak krijg ik een proces verbaal, zeker gezien het zero-tolerance beleid in Amsterdam. Nu heb ik er onterecht een gekregen en de enige mogelijkheid om daar tegenin te gaan is beroep aantekenen bij het CJIB. Dit wil ik niet! Ik mag als burger verwachten dat waneer iemand van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt en een gedegen opleiding heeft genoten met de nodige wetkennis dat hij ook correct te werk gaat. Een gesprek met mij hierover gaat de lafaard niet aan. Is er geen mogelijkheid om hem aan de hoogste boom op te hangen? Als ik moet boeten bij een fout tijdens het werk moet hij dat ook. Natuurlijk zijn die andere 5999 agenten in Amsterdam prima kerels.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Beste Hagerman,

Lafaard?
ophangen hoogste boom?

die twee opmerkingen maken het nou net dat ik hier geen zinnig antwoord op ga geven. behandel ons met recpect en er gaat een wereld voor je open. zo niet, helaas.
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Zullen we u dan ook maar aan de hoogste boom hangen als u een fout maakt ?? Als u op deze toon ook tegen de agent te keer bent gegaan vindt ik het niet geheel raar dat de agent niet met u in discussie gaat.

Zoals u al zegt kunt u bezwaar aantekenen. Wacht dus de accept af en dien bezwaar in. Als u daar geen zin in hebt moet u daar verder ook niet over zeuren.
Gast TS
Infopolitie Gast

E. Jagerman

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de diender in het totaal niet gesproken. Dus geen conclussies trekken indien je de hele zaak niet kent. En respect kan je alleen maar verdienen en krijg je niet omdat je een blauwe pet draagt. Respect verdien je ook indien je je fout onder ogen ziet en ruiterlijk toegeeft maar dat gesprek wil hij al niet eens aangaan. Wat nou respect! En natuurlijk ga ik wel in beroep bij de officier al heb ik daar geen zin in dat zal jou toch ook wel duidelijk zijn. Ons justitieel aparaat heeft tijd genoeg voor dit soort onzin.
Het gaat mij erom, maar jullie zijn waarschijnlijk emotineel betrokken, dat een burger financieel geraakt wordt bij een fout en een diender daar gewoon mee wegkomt! En dan begin jij over respect. Typisch een opmerking van iemand die heel ver van de maatchapij vandaan staat.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Re: E. Jagerman

Ongelezen bericht door gvdbor »

Anonymous schreef:Ik heb de diender in het totaal niet gesproken. Dus geen conclussies trekken indien je de hele zaak niet kent..
Staat nogal haaks op de opmerking uit het eerste bericht:
Een gesprek met mij hierover gaat de lafaard niet aan.
Vertel dus nou eerst eens een redelijk objectief verhaal (zover mogelijk uiteraard) en laat allerlei andere terminologien nog even achterwege.
Momenteel ben je bezig iedereen aan te vallen die op je reageert en daar wordt je niets wijzer van.

Wat is je doel met de berichten?

A: Duidelijkheid over je zaak krijgen? in dat geval handel zoals bovenstaand.

B: Lekker van je afschoppen en op die manier genoegdoening krijgen? Ga dan zo verder zoals je begonnen bent.

vr.gr.
donmarcello
Stamgast
Roepnaam: marcel
Geslacht:
Leeftijd: 69

Ongelezen bericht door donmarcello »

Zou mischien ook makkelijk zijn als je verteld wat je dan NIET fout heb gedaan
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Anonymous schreef:Het gaat mij erom, maar jullie zijn waarschijnlijk emotineel betrokken, .
Overigens voor de volledigheid: Topicstarter Jagerman is de enige op dit hele forum die emotioneel bij deze zaak betrokken is, maakt verder niet uit. Lucht je hart en misschien dat je het wat op gaat luchten.
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Ik weet niet waat u dat respect verhaal heeft gelezen, maar dat was niet in dit topic.

En u schrijft zelf in uw eerst posting:
Een gesprek met mij hierover gaat de lafaard niet aan
Dan ge ik ervan uit dat u de agent aangesproken heeft. U weet immers dat het een lafaard is en dat hij geen gesprek met u aan wil gaan. Of heeft u beide meningen maar aangenomen ?

En als een agent een fout maakt wordt die fout echt wel terug gedraait. Alleen is daar een procedure voor. Net zoals in vele andere gevallen buiten de politie waar een fout gemaakt kan zijn.

En ik heb zo het vermoeden dat u er vele malen meer emoioneel bij betrokken bent dan ik.
Walter TS
Infopolitie Gast

Anonymous schreef:Ik heb de diender in het totaal niet gesproken. Dus geen conclussies trekken indien je de hele zaak niet kent. En respect kan je alleen maar verdienen en krijg je niet omdat je een blauwe pet draagt. Respect verdien je ook indien je je fout onder ogen ziet en ruiterlijk toegeeft maar dat gesprek wil hij al niet eens aangaan. Wat nou respect! En natuurlijk ga ik wel in beroep bij de officier al heb ik daar geen zin in dat zal jou toch ook wel duidelijk zijn. Ons justitieel aparaat heeft tijd genoeg voor dit soort onzin.
Het gaat mij erom, maar jullie zijn waarschijnlijk emotineel betrokken, dat een burger financieel geraakt wordt bij een fout en een diender daar gewoon mee wegkomt! En dan begin jij over respect. Typisch een opmerking van iemand die heel ver van de maatchapij vandaan staat.
beste gast,

mag ik je een suggestie doen: ga weg van dit forum als we verre van de maatschappij staan. en je kent de slogan: de maatschappij, dat ben jij. en met een houding als de jouwe is het maar goed dat er politie is om je af en toe een schop onder je *** te geven.
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Anonymous schreef:Ik heb de diender in het totaal niet gesproken. Dus geen conclussies trekken indien je de hele zaak niet kent. En respect kan je alleen maar verdienen en krijg je niet omdat je een blauwe pet draagt. Respect verdien je ook indien je je fout onder ogen ziet en ruiterlijk toegeeft maar dat gesprek wil hij al niet eens aangaan. Wat nou respect! En natuurlijk ga ik wel in beroep bij de officier al heb ik daar geen zin in dat zal jou toch ook wel duidelijk zijn. Ons justitieel aparaat heeft tijd genoeg voor dit soort onzin.
Als U de diender niet heeft gesproken, weet u ook niet de motivatie die hij/zij had om u een prent te geven. U stelt zelf terecht dat je respect moet verdienen. Door zo te reageren zoals u dat doet, kan ik zo mijn vraagtekens stellen of u deze regel ook op uzelf van toepassing acht. Zeker als daar toevoegingen bij staan die erop wijzen dat u voornemens bent, iemand, naar ik mag hopen spreekwoordelijk, aan de hoogste boom te hangen.

Verder heeft u de mogelijkheid om in bezwaar te gaan: dat is in onze rechtstaat zo geregeld. Bij een eventuele 'wanprestatie' van de opsporingsambtenaar wordt u gewoon in het gelijk gesteld. Als deze opsporingsambtenaar er een gewoonte van zou maken om onredelijk en onjuist op te treden jegens het publiek (lees : vaak dit soort zaken verliest), dan krijgt hij dat op enig moment gewoon via zijn werkgever te horen. Functioneringsgespreken en beoordelingsgesprekken bieden daartoe de mogelijkheid

Ik zou willen dat ik als burger in Nederland dezelfde mogelijkheden had om in bezwaar te gaan tegen het handelen van al die beroepschauffeurs die mij dagelijks in het verkeer benadelen en onheus behandelen.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
lady TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door lady »

En daarom bent u beroepschauffeur geworden??? :roll: Over van je hobby je beroep maken....Wees eens eerlijk tegen uwzelf en probeer niet iemand anders de schuld van uw fout te geven, dat betuigt van een lager denk niveau....... :roll:
Walter TS
Infopolitie Gast

slotje!

anders weet ik wel hoe dit topic gaat verlopen..:D
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Wijsheid Walter! :wink:

Mocht de topicstarter nog willen reageren, even en mailtje aan 1 van de moderators..
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten