Helivlieger op de politie kisten
Moderator: Moderatorteam
-
PolyNikes TS
- Infopolitie Gast
Helivlieger op de politie kisten
hallo,
ik zou graag wat meer informatie willen hoe ik zou kunnen solliciteren als helivlieger bij de politie. ik weet al wel dat het een onderdeel is van de klpd. Hoeveel heli's teld de politie eigenlijk?
grtn en alvast bedankt
ik zou graag wat meer informatie willen hoe ik zou kunnen solliciteren als helivlieger bij de politie. ik weet al wel dat het een onderdeel is van de klpd. Hoeveel heli's teld de politie eigenlijk?
grtn en alvast bedankt
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Weet niet of het allemaal 'agenten' zijn met een eerder genoten burgervliegopleiding. Kan mij heugen dat de KLu ook helivliegers levert aan de vliegdienst van het KLPD, met name mensen die aan het eind van hun BBT contract besluiten de KLu te verlaten. Kunnen met een Groot Militair brevet (GMB) namelijk heel eenvoudig omgeschoold worden tot vlieger. Voor de opsporingtaak gebruikt het KLPD bij mijn weten speciaal opgeleide eigen waarnemer en waarnemer-operators. Zal de laatste ook daadwerkelijk moeten vliegen, de eerste hoeft dat niet te kunnen.
Leuke aanvulling is op te merken dat zeker 80% van de vliegers van de traumaheli's hun vliegervaring hebben opgedaan als (heli)vlieger bij de KLu.
Leuke aanvulling is op te merken dat zeker 80% van de vliegers van de traumaheli's hun vliegervaring hebben opgedaan als (heli)vlieger bij de KLu.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
L.A.W. TS
- Infopolitie Gast
Kijk dat zeg je goed, HET KORPS...PJ schreef:het korps
Er stond laatst een vacature voor luchtwaarnemer water in onze korpskrant.
De eisen waren inderdaad voor waarnemer al een politiediploma en relevante werkervaring.
Ook moesten de waarnemers binnen 30 min van schiphol wonen om bij calamiteiten te kunnen reageren.
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
L.A.W. TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast