Je hebt in ieder geval geen gebrek aan zelf kennis.rww schreef:Dit wou ik net gaan typen maar je was me al voor.Bert schreef:Nee, daar kom je alleen in als je het voor elkaar krijgt om binnen een dag 10 pagina's met zinnige postings in dit forum te krijgen. En niet, zoals jij, door alles en iedereen tegen te spreken die niet het antwoord geeft wat je graag wil horen. En zeker niet als je niet goed leest wat men schrijft. Dan moeten mensen je nakmelijk iedere keer hetzelfde uitleggen. En je komt in geen enkel positief boek met de manier van praten pver agenten zoals jij doet. Op die manier 10 pagina's vol te krijgen is geen prestatie, maar een gebrek aan van alles en vooraal een groot gebrek aan respect.rww schreef:Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
Wat een onzin kan een mens uitkramen zeg !!!
(Sorry Frans, moest even)
Mistlampen MET keurmerk
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Was meer voor jou bedoeld. beter lezenBert schreef:Je hebt in ieder geval geen gebrek aan zelf kennis.rww schreef:Dit wou ik net gaan typen maar je was me al voor.Bert schreef:Nee, daar kom je alleen in als je het voor elkaar krijgt om binnen een dag 10 pagina's met zinnige postings in dit forum te krijgen. En niet, zoals jij, door alles en iedereen tegen te spreken die niet het antwoord geeft wat je graag wil horen. En zeker niet als je niet goed leest wat men schrijft. Dan moeten mensen je nakmelijk iedere keer hetzelfde uitleggen. En je komt in geen enkel positief boek met de manier van praten pver agenten zoals jij doet. Op die manier 10 pagina's vol te krijgen is geen prestatie, maar een gebrek aan van alles en vooraal een groot gebrek aan respect.rww schreef:Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
Wat een onzin kan een mens uitkramen zeg !!!
(Sorry Frans, moest even)
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
rww TS
- Infopolitie Gast