Mistlampen MET keurmerk
Moderator: Moderatorteam
-
rww TS
- Infopolitie Gast
-
rww TS
- Infopolitie Gast
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Nou toe maar....komt er nog meer bij??Kirs schreef:stronteigenwijs en bij-de-hand...
Ja...die agent waarschijnlijk gister ook toen ie de b keur in mn mislamp zocht terwijl ze nog aan stondenMofkap schreef:Je hebt het "licht" gezien.![]()
Laatst gewijzigd door rww op 30 jan 2006, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
theo TS
- Infopolitie Gast
rww schreef:Gapen doe je maar onder werktijd.theo schreef:Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
lezende Groeten theo
Nee ik werk niet ik krijg aanwezigheidspremie. :toost:
Wat voor premie krijg jij een eigenwijsheidpremie.
Gapende groet Theo
P.s nog even volhouden RWW dan krijg jij de titel van inventaris onder je naam..
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Je zou om te beginnen je auto kunnen laten zoals hij orrigineel goed gekeurd is. Dat is comform de wet EN de APK normen. Lijkt me toch niet al te moeilijk.rww schreef:PRECIES en HOE moet de burger die zich van geen kwaad is bewust dat dan weten dat het niet MAG volgens de regels??Bert schreef:APK en wetgeving zijn twee hele verschillende zaken.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Nee, daar kom je alleen in als je het voor elkaar krijgt om binnen een dag 10 pagina's met zinnige postings in dit forum te krijgen. En niet, zoals jij, door alles en iedereen tegen te spreken die niet het antwoord geeft wat je graag wil horen. En zeker niet als je niet goed leest wat men schrijft. Dan moeten mensen je nakmelijk iedere keer hetzelfde uitleggen. En je komt in geen enkel positief boek met de manier van praten pver agenten zoals jij doet. Op die manier 10 pagina's vol te krijgen is geen prestatie, maar een gebrek aan van alles en vooraal een groot gebrek aan respect.rww schreef:Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
Wat een onzin kan een mens uitkramen zeg !!!
(Sorry Frans, moest even)
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
vind dit eerlijk gezegd ook nergens op slaan Bert,Bert schreef:Je zou om te beginnen je auto kunnen laten zoals hij orrigineel goed gekeurd is. Dat is comform de wet EN de APK normen. Lijkt me toch niet al te moeilijk.rww schreef:PRECIES en HOE moet de burger die zich van geen kwaad is bewust dat dan weten dat het niet MAG volgens de regels??Bert schreef:APK en wetgeving zijn twee hele verschillende zaken.
jij hebt vast geen hobby.
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Dit wou ik net gaan typen maar je was me al voor.Bert schreef:Nee, daar kom je alleen in als je het voor elkaar krijgt om binnen een dag 10 pagina's met zinnige postings in dit forum te krijgen. En niet, zoals jij, door alles en iedereen tegen te spreken die niet het antwoord geeft wat je graag wil horen. En zeker niet als je niet goed leest wat men schrijft. Dan moeten mensen je nakmelijk iedere keer hetzelfde uitleggen. En je komt in geen enkel positief boek met de manier van praten pver agenten zoals jij doet. Op die manier 10 pagina's vol te krijgen is geen prestatie, maar een gebrek aan van alles en vooraal een groot gebrek aan respect.rww schreef:Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
Wat een onzin kan een mens uitkramen zeg !!!
(Sorry Frans, moest even)
Laatst gewijzigd door rww op 30 jan 2006, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Toevallig heb ik wel een hobby. Toevallig is dat ook mijn auto. En die ziet er echt goed uit !! En ik ben er nog NOOIT mee standegehouden !!!!!! Gewoon een kwestie van informeren of zaken wettelijk mogen of niet. En als ze niet mogen dan ook niet monteren. En als je ze wel monteert moet je ook niet zeuren als je wordt beloond met een geeltje. Eigenlijk heel simpel.olle-griese schreef:vind dit eerlijk gezegd ook nergens op slaan Bert,Bert schreef:Je zou om te beginnen je auto kunnen laten zoals hij orrigineel goed gekeurd is. Dat is comform de wet EN de APK normen. Lijkt me toch niet al te moeilijk.rww schreef:PRECIES en HOE moet de burger die zich van geen kwaad is bewust dat dan weten dat het niet MAG volgens de regels??Bert schreef:APK en wetgeving zijn twee hele verschillende zaken.
jij hebt vast geen hobby.
Laatst gewijzigd door Bert op 30 jan 2006, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.